2019
Orff-Schulwerk approach as a student-engaging strategy in teaching music at primary (art) schools
HAVELKOVÁ, Hana a Judita KUČEROVÁZákladní údaje
Originální název
Orff-Schulwerk approach as a student-engaging strategy in teaching music at primary (art) schools
Název česky
Orff-Schulwerk přístup jako strategie zapojení studentů do výuky hudby na základních (uměleckých) školách
Autoři
HAVELKOVÁ, Hana (203 Česká republika, domácí) a Judita KUČEROVÁ (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
2019
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Uspořádání workshopu
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Švédsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/19:00110560
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
Schulwerk; hra; zpěv; tanec; lidové písně; verše; hry; didaktické náměty; archivní výzkum
Klíčová slova anglicky
Schulwerk; playing; singing; dancing; folk songs; rhymes; games; didactic topics; researche in archives
Příznaky
Mezinárodní význam
Změněno: 6. 3. 2020 15:13, Dana Nesnídalová
V originále
The aim of the workshop is to offer a personal experience of the Orff-Schulwerk approach as applied to traditional folk rhymes, songs, and dances and to demonstrate how it can address students’ desire for an active approach to learning music. Folklore material has been obtained by archival research.
Česky
Cílem workshopu je umožnit účastníkům osobně si zažít a vyzkoušet si principy Orffova Schulwerku při práci s tradiční lidovou poesií, písněmi a tanci a současně tak ukázat, jak je tímto způsobem možné motivovat studenty k aktivnímu a tvořivému učení se hudbě. Folklorní materiál byl získán archivním výzkumem.
Návaznosti
MUNI/A/1423/2018, interní kód MU |
|