BAKEŠOVÁ, Václava. Interrogations par l'intermédiaire de textes littéraires dans la formation de futurs enseignants de FLE. In Colloque international. Le prévisible et l'imprévisible. Perspectives linguistiques, culturelles et didactiques. Université de Pécs. 2019.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Interrogations par l'intermédiaire de textes littéraires dans la formation de futurs enseignants de FLE
Název česky Otázky plynoucí z literárních textů ve vzdělávání budoucích učitelů francouzštiny
Název anglicky Interrogations through literary texts in the training of future teachers of French language
Autoři BAKEŠOVÁ, Václava.
Vydání Colloque international. Le prévisible et l'imprévisible. Perspectives linguistiques, culturelles et didactiques. Université de Pécs, 2019.
Další údaje
Originální jazyk francouzština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Maďarsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky příprava učitelů cizích jazyků; literární texty jako didaktický materiál; předávání kulturního bohatství ve výuce
Klíčová slova anglicky preparation of foreign language teachers; literary texts as didactic material; the transfer of cultural richness into education
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: doc. Mgr. Václava Bakešová, Ph.D., učo 772. Změněno: 2. 9. 2019 22:52.
Anotace
Nous présentons un sujet actuel qui concerne l’aspect interculturel et l'exigence d'une bonne compréhension de sa propre culture aussi bien que de la culture enseignée. Il s’agit donc également de la question de la meilleure préparation des enseignants des langues. Dans ce contexte les textes littéraires, restant en tant que documents authentiques un matériel didactique irremplaçable, acquièrent de plus en plus le rôle du véhicule important de la culture et de la richesse de réponses à différents types de questions, prévisibles ou/et imprévisibles.
Anotace česky
Představujeme aktuální téma týkající se interkulturního aspektu a nároku dobrého porozumění vlastní kultuře stejně jako kultuře vyučované. Jedná se rovněž o otázku kvalitnější přípravy učitelů jazyků. V tomto kontextu získávají stále větší hodnotu literární texty jako autentický materiál, nenahraditelný pro didaktiku a plnící roli důležitého prostředníka při předávání kulturního bohatství a hledání odpovědí na různý typ otázek, předpokládaných a/nebo překvapivých.
Anotace anglicky
The contribution presents a current subject concerning the intercultural aspect and the requirement of a good understanding of one's own culture as well as the culture taught. There is also the question of a better preparation of language teachers. The literary texts which, as authentic documents, remain an irreplaceable educational material, are in this context increasingly acquiring the role of an important vehicle of culture and the richness of answers to different types of questions, predictable and / or unpredictable.
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 03:00