p 2019

English Autonomously: jazyková výuka v lavicích a (hlavně) mimo ně

TRUMPEŠOVÁ - RUDOLFOVÁ, Eva a Martina ŠINDELÁŘOVÁ SKUPEŇOVÁ

Základní údaje

Originální název

English Autonomously: jazyková výuka v lavicích a (hlavně) mimo ně

Název česky

English Autonomously: jazyková výuka v lavicích a (hlavně) mimo ně

Název anglicky

English Autonomously: language learning in the classroom and (mostly) out of it

Autoři

TRUMPEŠOVÁ - RUDOLFOVÁ, Eva (203 Česká republika, domácí) a Martina ŠINDELÁŘOVÁ SKUPEŇOVÁ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

9. ročník Open space konference o e-learningu IS MU, 2019

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Vyžádané přednášky

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14640/19:00110581

Organizační jednotka

Centrum jazykového vzdělávání

Klíčová slova česky

autonomní učení; jazyková výuka; Angličtina autonomně

Klíčová slova anglicky

autonomous learning; language learning; English Autonomously; peer mentoring
Změněno: 24. 4. 2020 09:31, Mgr. Martina Šindelářová Skupeňová

Anotace

V originále

English Autonomously je volitelný kurz Centra jazykového vzdělávání, který nabízí studentům zlepšování jejich jazykových kompetencí a zároveň přispívá k rozvoji jejich autonomního učení. Příspěvek představí koncepci kurzu a jeho strukturu, která umožňuje vytvoření individualizovaných studijních plánů pro každého studenta. Pozornost bude věnována různým způsobům komunikace, které učitelé a studenti v kurzu používají (individuální konzultace, náslechy, sdílené dokumenty, Google kalendář, peer mentoring, Facebook). Příspěvek zmíní i problémy, které se objevily při zavádění a organizaci kurzu. Jeho cílem je sdílet nápady a doporučení použitelná pro tvorbu či inovaci dalších kurzů.

Anglicky

English Autonomously is an elective course that gives students an opportunity students to improve their language competences and supports their autonomous learning. The presentation introduces the course, its structure, which allows creating an individual study plan for every student. The presentaion focuses on communication ways used in the course (individual counselling sessions, shared documents, Google calendar, peer mentoring, and Facebook). The aim of the presentation was the sharing of ideas and recommendations that are applicable to the innovation of other courses.