2019
English Autonomously: jazyková výuka v lavicích a (hlavně) mimo ně
TRUMPEŠOVÁ - RUDOLFOVÁ, Eva a Martina ŠINDELÁŘOVÁ SKUPEŇOVÁZákladní údaje
Originální název
English Autonomously: jazyková výuka v lavicích a (hlavně) mimo ně
Název česky
English Autonomously: jazyková výuka v lavicích a (hlavně) mimo ně
Název anglicky
English Autonomously: language learning in the classroom and (mostly) out of it
Autoři
TRUMPEŠOVÁ - RUDOLFOVÁ, Eva (203 Česká republika, domácí) a Martina ŠINDELÁŘOVÁ SKUPEŇOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
9. ročník Open space konference o e-learningu IS MU, 2019
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Vyžádané přednášky
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14640/19:00110581
Organizační jednotka
Centrum jazykového vzdělávání
Klíčová slova česky
autonomní učení; jazyková výuka; Angličtina autonomně
Klíčová slova anglicky
autonomous learning; language learning; English Autonomously; peer mentoring
Štítky
Změněno: 24. 4. 2020 09:31, Mgr. Martina Šindelářová Skupeňová
V originále
English Autonomously je volitelný kurz Centra jazykového vzdělávání, který nabízí studentům zlepšování jejich jazykových kompetencí a zároveň přispívá k rozvoji jejich autonomního učení. Příspěvek představí koncepci kurzu a jeho strukturu, která umožňuje vytvoření individualizovaných studijních plánů pro každého studenta. Pozornost bude věnována různým způsobům komunikace, které učitelé a studenti v kurzu používají (individuální konzultace, náslechy, sdílené dokumenty, Google kalendář, peer mentoring, Facebook). Příspěvek zmíní i problémy, které se objevily při zavádění a organizaci kurzu. Jeho cílem je sdílet nápady a doporučení použitelná pro tvorbu či inovaci dalších kurzů.
Anglicky
English Autonomously is an elective course that gives students an opportunity students to improve their language competences and supports their autonomous learning. The presentation introduces the course, its structure, which allows creating an individual study plan for every student. The presentaion focuses on communication ways used in the course (individual counselling sessions, shared documents, Google calendar, peer mentoring, and Facebook). The aim of the presentation was the sharing of ideas and recommendations that are applicable to the innovation of other courses.