p 2018

Celoživotního vzdělávání v éře digitálních technologií a možnosti (využití) empirického výzkumu

ZOUNEK, Jiří

Základní údaje

Originální název

Celoživotního vzdělávání v éře digitálních technologií a možnosti (využití) empirického výzkumu

Název anglicky

Lifelon learning in the era of digital technology and the possibilities of empirical research

Autoři

Vydání

2018

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Vyžádané přednášky

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova česky

celoživotní učení;digitální technologie;pedagogika;empirický výzkum;výzkumné metody;analytika učení; big data

Klíčová slova anglicky

lifelong learning;digital technologies;educational sciences;research;research methods;learning analytics;big data

Příznaky

Mezinárodní význam
Změněno: 8. 9. 2019 22:07, doc. Mgr. Jiří Zounek, Ph.D.

Anotace

V originále

Přednáška se zaměřuje na role digitálních technologií v celoživotním učení. Současně poukazuje na význam pedagogického výzkumu pro poznání dopadů implementace ICT na učení v různých prostředích a kontextech.

Anglicky

The lecture focuses on the role of digital technologies in lifelong learning. At the same time, it points out the importance of educational research for understanding the impact of ICT implementation on learning in different environments and contexts.

Návaznosti

GA17-06152S, projekt VaV
Název: Digitální technologie v každodenním životě a učení studentů
Investor: Grantová agentura ČR, Digitální technologie v každodenním životě a učení studentů