ČERNÝ, Michal. Infosféra jako nástroj pro studium učení - učení jako proces dosahování dynamické homeostatické rovnováhy. In Pedagogický výzkum, školní praxe a výzvy demokracie. 2019. ISBN 978-80-7494-475-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Infosféra jako nástroj pro studium učení - učení jako proces dosahování dynamické homeostatické rovnováhy
Název anglicky Infosphere as a tool for learning learning - learning as a process of achieving dynamic homeostatic balance
Autoři ČERNÝ, Michal (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Pedagogický výzkum, školní praxe a výzvy demokracie, 2019.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Konferenční abstrakt
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/19:00107630
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7494-475-8
Klíčová slova česky infosféra; učení; rovnováha; výzkum; metafory
Klíčová slova anglicky infosphere; learning; balance; research; metaphors
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 6. 4. 2020 13:36.
Anotace
Příspěvek se věnuje fenomenologicko-pragmatickému vymezení nového výzkumného pedagogického pole. Nabízí koncept infosféry jako prostoru informačních interakcí, ve kterém by se měl uskutečňovat pedagogický výzkum. Výhody tohoto výzkumného pojetí následně dokumentuje empirickými informacemi.
Anotace anglicky
The paper deals with the phenomenological-pragmatic definition of a new research pedagogical field. It offers the concept of infosphere as a space of information interactions in which pedagogical research should be carried out. The benefits of this research concept are subsequently documented by empirical information.
Návaznosti
GA19-13038S, projekt VaVNázev: Cesty k inkluzivní škole 21. století: etnografický přístup
Investor: Grantová agentura ČR, Cesty k inkluzivní škole 21. století: etnografický přístup
VytisknoutZobrazeno: 21. 7. 2024 16:25