Infosféra jako nástroj pro studium učení - učení jako proces dosahování dynamické homeostatické ...
ČERNÝ, Michal. Infosféra jako nástroj pro studium učení - učení jako proces dosahování dynamické homeostatické rovnováhy. In Pedagogický výzkum, školní praxe a výzvy demokracie. 2019. ISBN 978-80-7494-475-8. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Infosféra jako nástroj pro studium učení - učení jako proces dosahování dynamické homeostatické rovnováhy |
Název anglicky | Infosphere as a tool for learning learning - learning as a process of achieving dynamic homeostatic balance |
Autoři | ČERNÝ, Michal (203 Česká republika, garant, domácí). |
Vydání | Pedagogický výzkum, školní praxe a výzvy demokracie, 2019. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Konferenční abstrakt |
Obor | 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems] |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Kód RIV | RIV/00216224:14410/19:00107630 |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
ISBN | 978-80-7494-475-8 |
Klíčová slova česky | infosféra; učení; rovnováha; výzkum; metafory |
Klíčová slova anglicky | infosphere; learning; balance; research; metaphors |
Změnil | Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 6. 4. 2020 13:36. |
Anotace |
---|
Příspěvek se věnuje fenomenologicko-pragmatickému vymezení nového výzkumného pedagogického pole. Nabízí koncept infosféry jako prostoru informačních interakcí, ve kterém by se měl uskutečňovat pedagogický výzkum. Výhody tohoto výzkumného pojetí následně dokumentuje empirickými informacemi. |
Anotace anglicky |
---|
The paper deals with the phenomenological-pragmatic definition of a new research pedagogical field. It offers the concept of infosphere as a space of information interactions in which pedagogical research should be carried out. The benefits of this research concept are subsequently documented by empirical information. |
Návaznosti | |
---|---|
GA19-13038S, projekt VaV | Název: Cesty k inkluzivní škole 21. století: etnografický přístup |
Investor: Grantová agentura ČR, Cesty k inkluzivní škole 21. století: etnografický přístup |
VytisknoutZobrazeno: 21. 7. 2024 16:25