Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@book{1558976, author = {Chválová, Marie}, address = {Brno}, edition = {1. vydání}, keywords = {learner autonomy; teacher beliefs; opportunities for development of learner autonomy; English lessons; teacher roles}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-9274-7}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Příležitosti k rozvíjení autonomie žáka v hodinách anglického jazyka}, year = {2018} }
TY - BOOK ID - 1558976 AU - Chválová, Marie PY - 2018 TI - Příležitosti k rozvíjení autonomie žáka v hodinách anglického jazyka VL - Cizí jazyky a jejich didaktiky: teorie, empirie, praxe, svazek 8 PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021092747 KW - learner autonomy KW - teacher beliefs KW - opportunities for development of learner autonomy KW - English lessons KW - teacher roles N2 - Monografie se zabývá příležitostmi k rozvíjení žákovy autonomie, které poskytují učitelé anglického jazyka ve své výuce na 2. stupni základních škol. Realizovaný výzkum představuje, jaké příležitosti byly žákům nabízeny, jaké povahy nabývaly pozorované vyučovací hodiny z hlediska rozvíjení autonomie a také, jaká přesvědčení měli vybraní učitelé ohledně žákovy autonomie. V rámci výzkumných zjištění je také diskutována souvislost mezi učitelovým přesvědčením a pozorovanou výukou. V monografii je také podrobně popsán postup tvorby pozorovacího nástroje sloužícího pro nepřímé pozorování příležitostí k rozvíjení žákovy autonomie. Monografie poukazuje na důležitost a rozmanitost rozvíjení autonomie a prezentované výsledky jsou relevantní jak pro učitele základních škol, tak pro vysokoškolské učitele a akademiky zajišťující pregraduální vzdělávání učitelů. ER -
CHVÁLOVÁ, Marie. \textit{Příležitosti k rozvíjení autonomie žáka v hodinách anglického jazyka}. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2018, 209 s. Cizí jazyky a jejich didaktiky: teorie, empirie, praxe, svazek 8. ISBN~978-80-210-9274-7.
|