2021
Třídílná metodika pro mateřské školy
KAŠPAROVÁ, Irena, Kateřina ČANIGOVÁ a Barbora KUBOVÁZákladní údaje
Originální název
Třídílná metodika pro mateřské školy
Autoři
KAŠPAROVÁ, Irena, Kateřina ČANIGOVÁ a Barbora KUBOVÁ
Vydání
1. vyd. Praha, 256 s. 2021
Nakladatel
Asociace Montessori ČR
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Odborná kniha
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Organizační jednotka
Fakulta sociálních studií
ISBN
978-80-907774-0-8
Klíčová slova česky
inkluze; integrace;metodika;nové vzdělávací metody;pracovní listy;antropologie vzdělávání
Klíčová slova anglicky
inclusion;integration;working papers; anthropology of education; individualization
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 7. 3. 2022 12:26, Mgr. Blanka Farkašová
V originále
Metodika pro mateřské školy, pokrývající tři úrovně: a) individualizaci vzdělávání b) inkluzi a exkluzi ve vzdělávání c) nové vzdělávací metody. Text obnáší dvě části, první je věnována obecně pohledu na vzdělávání se zacílením na konkrétní řešení tématu - a to jak optikou sociální antropologie, tak optikou pedagogiky. Druhá část přináší pracovní listy a návrhy aktivit, které danou tématiku rozvíjí a podporují.
Anglicky
Methods for pre-school education, covering three layers: a) individualisation of education, b) inclusion and exclusion in education c) new educational methods. The text is divided into two parts, the first one is devoted to general debates on the topic through the lens of social anthropology and pedagogy. The second part offers working papers and activity proposals, which promote the given approach to education.