B 2021

Třídílná metodika pro mateřské školy

KAŠPAROVÁ, Irena, Kateřina ČANIGOVÁ a Barbora KUBOVÁ

Základní údaje

Originální název

Třídílná metodika pro mateřské školy

Autoři

Vydání

1. vyd. Praha, 256 s. 2021

Nakladatel

Asociace Montessori ČR

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Odborná kniha

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Organizační jednotka

Fakulta sociálních studií

ISBN

978-80-907774-0-8

Klíčová slova česky

inkluze; integrace;metodika;nové vzdělávací metody;pracovní listy;antropologie vzdělávání

Klíčová slova anglicky

inclusion;integration;working papers; anthropology of education; individualization

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 7. 3. 2022 12:26, Mgr. Blanka Farkašová

Anotace

V originále

Metodika pro mateřské školy, pokrývající tři úrovně: a) individualizaci vzdělávání b) inkluzi a exkluzi ve vzdělávání c) nové vzdělávací metody. Text obnáší dvě části, první je věnována obecně pohledu na vzdělávání se zacílením na konkrétní řešení tématu - a to jak optikou sociální antropologie, tak optikou pedagogiky. Druhá část přináší pracovní listy a návrhy aktivit, které danou tématiku rozvíjí a podporují.

Anglicky

Methods for pre-school education, covering three layers: a) individualisation of education, b) inclusion and exclusion in education c) new educational methods. The text is divided into two parts, the first one is devoted to general debates on the topic through the lens of social anthropology and pedagogy. The second part offers working papers and activity proposals, which promote the given approach to education.