Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{1564677, author = {Stadlerová, Hana and Taylor, Daniela}, article_location = {Praha}, article_number = {1}, keywords = {Art Education; Framework Educational Programme for Primary schools; competencies; literacy; educational area Arts and Culture; interdisciplinary; innovation}, language = {cze}, issn = {2533-7890}, journal = {Gramotnost, pregramotnost a vzdělávání}, title = {Přínos vzdělávací oblasti Umění a kultura pro rozvoj dítěte}, url = {https://pages.pedf.cuni.cz/gramotnost/files/2019/07/07_Stadlerova_Taylor2.pdf}, volume = {III.}, year = {2019} }
TY - JOUR ID - 1564677 AU - Stadlerová, Hana - Taylor, Daniela PY - 2019 TI - Přínos vzdělávací oblasti Umění a kultura pro rozvoj dítěte JF - Gramotnost, pregramotnost a vzdělávání VL - III. IS - 1 SP - 109-124 EP - 109-124 PB - Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy SN - 25337890 KW - Art Education KW - Framework Educational Programme for Primary schools KW - competencies KW - literacy KW - educational area Arts and Culture KW - interdisciplinary KW - innovation UR - https://pages.pedf.cuni.cz/gramotnost/files/2019/07/07_Stadlerova_Taylor2.pdf L2 - https://pages.pedf.cuni.cz/gramotnost/files/2019/07/07_Stadlerova_Taylor2.pdf N2 - Role umění a kultury v rozvoji dítěte může být chápána velice různorodě. Např. povinné vzdělávání definuje cíle vzdělávací oblasti Umění a kultura, ty se však často velice liší od představ a zkušeností laické veřejnosti, včetně některých rodičů dětí. Je třeba vytvářet příležitosti, jak zkvalitňovat nejen obsahy výtvarné a hudební výchovy, které jsou součástí jmenované vzdělávací oblasti, ale též objasňovat jejich přínos, aby byl doceněn jejich význam pro vzdělávání a rozvoj dítěte, a to nejen v základním školství. Příspěvek navazuje na výzkum autorek, realizovaný v rámci projektu "Zvýšení kvality vzdělávání žáků, rozvoje klíčových kompetencí, oblastí vzdělávání a gramotnosti". ER -
STADLEROVÁ, Hana a Daniela TAYLOR. Přínos vzdělávací oblasti Umění a kultura pro rozvoj dítěte. \textit{Gramotnost, pregramotnost a vzdělávání}. Praha: Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy, 2019, III., č.~1, s.~109-124. ISSN~2533-7890.
|