2019
#influencer : Celebrity sociálních médií a jejich jazykový projev
KOVÁČOVÁ, DominikaZákladní údaje
Originální název
#influencer : Celebrity sociálních médií a jejich jazykový projev
Název anglicky
#influence r: Social media celebrities and their communicative practices
Autoři
KOVÁČOVÁ, Dominika
Vydání
FILOVER. Přednášky pro veřejnost na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity, 2019
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Vyžádané přednášky
Obor
60203 Linguistics
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova česky
influencer; sociální média; celebrity
Klíčová slova anglicky
influencer; social media; celebrity
Změněno: 5. 2. 2020 11:15, Mgr. Jana Pelclová, Ph.D.
V originále
Sociální média znatelně mění způsob, jakým spolu komunikujeme. Otázkou však nadále zůstává, do jaké míry nás v našem každodenním životě ovlivňují: Jakou úlohu při tom hrají tzv. influenceři a jejich jazykový projev? Jakým způsobem a s použitím jakých komunikačních strategií si získávají naši pozornost? K čemu slouží #hashtagy, @tagy a emodži? Odpověď na tyto a mnohé jiné otázky se společně pokusíme najít v příspěvcích nejznámějších českých a slovenských uživatelů Instagramu.
Anglicky
Social media have noticeably changed the way we communicate. The extent to which they influence our behaviour, however, still remains an unanswered question: What is the role of influencers and of their communicative practices? What communicative strategies do they use to attract our attention? What is the function of #hashtags, @tags and emoji? We will be trying to answer and many other questions by analysing the Instagram posts of some well-known Czech and Slovak users of Instagram.
Návaznosti
MUNI/A/1396/2018, interní kód MU |
|