Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{1565746, author = {Vrubel, Martin}, booktitle = {11. ročník mezinárodní vědecké konference ICOLLE 2019}, keywords = {primary school; accessibility; barriers; inclusive education}, language = {cze}, title = {Fyzická přístupnost základních škol v kontextu inkluzivního vzdělávání}, url = {https://www.icolleconference.cz/files/319-program-icolle-2019.pdf}, year = {2019} }
TY - CONF ID - 1565746 AU - Vrubel, Martin PY - 2019 TI - Fyzická přístupnost základních škol v kontextu inkluzivního vzdělávání KW - primary school KW - accessibility KW - barriers KW - inclusive education UR - https://www.icolleconference.cz/files/319-program-icolle-2019.pdf L2 - https://www.icolleconference.cz/files/319-program-icolle-2019.pdf N2 - Příspěvek navazuje na širokou odbornou diskusi o inkluzivním vzdělávání. Na rozdíl od většiny publikovaných výzkumů se zaměřuje na fyzickou připravenost a upravenost školních budov. Přestože je bezbariérovost školních budov též významným podpůrným opatřením definovaným ve vyhlášce č. 27/2016 Sb., zůstává často v pozadí zájmu odborné veřejnosti. Cílem příspěvku je představit analýzu přístupnosti budov českých základních škol. Dále informovat o úpravách, které jsou realizovány nejčastěji a informuje též o nejčastějších chybách ovlivňujících přístupnost českých škol. Školní budovy byly analyzovány metodou terénního mapování, kritéria hodnocení vychází z vyhlášky č. 398/2009 Sb. a specifických potřeb studentů. ER -
VRUBEL, Martin. Fyzická přístupnost základních škol v kontextu inkluzivního vzdělávání. In \textit{11. ročník mezinárodní vědecké konference ICOLLE 2019}. 2019.
|