Společenství praxe učitelů a akademiků: Kognitivní a nekognitivní faktory finanční gramotnosti
ZÁTHURECKÝ, Viliam, Martin ŠTĚRBA a Slavomír LESŇÁK. Společenství praxe učitelů a akademiků: Kognitivní a nekognitivní faktory finanční gramotnosti. 2019. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Společenství praxe učitelů a akademiků: Kognitivní a nekognitivní faktory finanční gramotnosti |
Autoři | ZÁTHURECKÝ, Viliam, Martin ŠTĚRBA a Slavomír LESŇÁK. |
Vydání | 2019. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Uspořádání workshopu |
Obor | 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems] |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Ekonomicko-správní fakulta |
Klíčová slova česky | finanční gramotnost klíčové kompetence |
Klíčová slova anglicky | financial literacy |
Změnil | Změnil: Mgr. Slavomír Lesňák, PhD., učo 233657. Změněno: 1. 3. 2020 15:38. |
Anotace |
---|
Na společenství praxe (akce pro odbornou veřejnost) vzájemně sdíleli učitelé ZŠ, SŠ a VŠ své zkušenosti s rozvojem klíčových kompetencí a finanční gramotnosti. |
Návaznosti | |
---|---|
CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_011/0000662, interní kód MU | Název: Vzdělávání 2.0 - Rozvoj klíčových kompetencí prostřednictvím podpory vzdělávání zaměřeného na cíl (Akronym: Vzdělávání 2.0) |
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Vzdělávání 2.0 - Rozvoj klíčových kompetencí prostřednictvím podpory vzdělávání zaměřeného na cíl, PO 3 Rovný přístup ke kvalitnímu předškolnímu, primárnímu a sekundárnímu vzdělávání |
VytisknoutZobrazeno: 5. 5. 2024 03:25