DOHNAL, Josef. Skol’ko nužno metodik prepodavanija russkogo jazyka kak inostrannogo? In Koryčánková, Simona. Aktual’nyje problemy obučenija russkomu jazyku XII. první. BRNO: Masarykova univerzita, 2016, s. 38-42. ISBN 978-80-210-8403-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Skol’ko nužno metodik prepodavanija russkogo jazyka kak inostrannogo?
Název anglicky HOW MUCH TEACHING METHODS RUSSIAN AS A FOREIGN LANGUAGE?
Autoři DOHNAL, Josef (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání první. BRNO, Aktual’nyje problemy obučenija russkomu jazyku XII, od s. 38-42, 5 s. 2016.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk ruština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 60202 Specific languages
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14210/16:00110912
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 978-80-210-8403-2
UT WoS 000399973500005
Klíčová slova anglicky communicative method; teaching of Russian language; principles of choosing the proper method of teaching
Štítky RIV - zkontrolováno, rivok
Změnil Změnil: Mgr. Pavel Pilch, Ph.D., učo 216028. Změněno: 5. 4. 2020 09:06.
Anotace
Doklad stavit pod vopros odnostoronneje predpočtenije kommunikativnogo metoda prepodavanija russkogo jazyka kak inostrannogo vsem drugim podchodam. Osnovnym kriterijem dlja podbora podchodjaščego metoda obučenija sčitajutsja celi obučenija i ich dostiženije.
Anotace anglicky
The thesis calls into question the blasted preference of the communicative method in teaching Russian as a foreign language. The thesis suggests that the goals of the teaching should be taken as the basic touchstone while searching for an applicable method of teaching.
VytisknoutZobrazeno: 9. 5. 2024 04:46