2016
Skol’ko nužno metodik prepodavanija russkogo jazyka kak inostrannogo?
DOHNAL, JosefZákladní údaje
Originální název
Skol’ko nužno metodik prepodavanija russkogo jazyka kak inostrannogo?
Název anglicky
HOW MUCH TEACHING METHODS RUSSIAN AS A FOREIGN LANGUAGE?
Autoři
DOHNAL, Josef (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
první. BRNO, Aktual’nyje problemy obučenija russkomu jazyku XII, od s. 38-42, 5 s. 2016
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
ruština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
60202 Specific languages
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14210/16:00110912
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
ISBN
978-80-210-8403-2
UT WoS
000399973500005
Klíčová slova anglicky
communicative method; teaching of Russian language; principles of choosing the proper method of teaching
Štítky
Změněno: 5. 4. 2020 09:06, Mgr. Pavel Pilch, Ph.D.
V originále
Doklad stavit pod vopros odnostoronneje predpočtenije kommunikativnogo metoda prepodavanija russkogo jazyka kak inostrannogo vsem drugim podchodam. Osnovnym kriterijem dlja podbora podchodjaščego metoda obučenija sčitajutsja celi obučenija i ich dostiženije.
Anglicky
The thesis calls into question the blasted preference of the communicative method in teaching Russian as a foreign language. The thesis suggests that the goals of the teaching should be taken as the basic touchstone while searching for an applicable method of teaching.