D 2020

Benefits and Pitfalls of Using Capture The Flag Games in University Courses

VYKOPAL, Jan; Valdemar ŠVÁBENSKÝ a Ee-Chien CHANG

Základní údaje

Originální název

Benefits and Pitfalls of Using Capture The Flag Games in University Courses

Autoři

VYKOPAL, Jan (203 Česká republika, garant, domácí); Valdemar ŠVÁBENSKÝ ORCID (703 Slovensko, domácí) a Ee-Chien CHANG

Vydání

New York, NY, USA, Proceedings of the 51st ACM Technical Symposium on Computer Science Education (SIGCSE '20), od s. 752-758, 7 s. 2020

Nakladatel

ACM

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

10201 Computer sciences, information science, bioinformatics

Stát vydavatele

Spojené státy

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Kód RIV

RIV/00216224:14610/20:00115112

Organizační jednotka

Ústav výpočetní techniky

ISBN

978-1-4503-6793-6

UT WoS

000810169400124

EID Scopus

2-s2.0-85081585261

Klíčová slova anglicky

cybersecurity; capture the flag; summative assessment; homework assignment; plagiarism; learning analytics; educational data mining

Štítky

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 30. 3. 2023 15:53, Mgr. Alena Mokrá

Anotace

V originále

The concept of Capture the Flag (CTF) games for practicing cybersecurity skills is widespread in informal educational settings and leisure-time competitions. However, it is not much used in university courses. This paper summarizes our experience from using jeopardy CTF games as homework assignments in an introductory undergraduate course. Our analysis of data describing students' in-game actions and course performance revealed four aspects that should be addressed in the design of CTF tasks: scoring, scaffolding, plagiarism, and learning analytics capabilities of the used CTF platform. The paper addresses these aspects by sharing our recommendations. We believe that these recommendations are useful for cybersecurity instructors who consider using CTF games for assessment in university courses and developers of CTF game frameworks.

Návaznosti

EF16_019/0000822, projekt VaV
Název: Centrum excelence pro kyberkriminalitu, kyberbezpečnost a ochranu kritických informačních infrastruktur
MUNI/A/1076/2019, interní kód MU
Název: Zapojení studentů Fakulty informatiky do mezinárodní vědecké komunity 20 (Akronym: SKOMU)
Investor: Masarykova univerzita, Zapojení studentů Fakulty informatiky do mezinárodní vědecké komunity 20, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
MUNI/A/1411/2019, interní kód MU
Název: Aplikovaný výzkum: softwarové architektury kritických infrastruktur, bezpečnost počítačových systémů, zpracování přirozeného jazyka a jazykové inženýrství, vizualizaci velkých dat a rozšířená realita.
Investor: Masarykova univerzita, Aplikovaný výzkum: softwarové architektury kritických infrastruktur, bezpečnost počítačových systémů, zpracování přirozeného jazyka a jazykové inženýrství, vizualizaci velkých dat a rozšířená realita., DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty

Přiložené soubory