2019
Rozvíjení dovedností v psaní v anglickém jazyce
JAHODOVÁ, PavlaZákladní údaje
Originální název
Rozvíjení dovedností v psaní v anglickém jazyce
Název česky
Rozvíjení dovedností v psaní v anglickém jazyce
Název anglicky
Developing Skills in Writing in English
Autoři
JAHODOVÁ, Pavla (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Rozvíjení interkulturní komunikační kompetence ve výuce cizích jazyků III, 2019
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/19:00110990
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
interkulturní komunikační kompetence; psaní; anglický jazyk; základní škola; výzkumná zjištění
Klíčová slova anglicky
intercultural communicative competence; writing; English; lower-secondary school; research outcomes
Změněno: 6. 2. 2020 19:49, Mgr. Pavla Jahodová, Ph.D.
V originále
Interkulturní komunikační kompetence sestává z řady složek, mezi něž se vedle komunikační kompetence v cizím jazyce, povědomí, postojů a znalostí řadí také dovednosti. Příspěvek představuje způsob, jímž bylo zkoumáno rozvíjení dovedností v akčním výzkumu, který byl proveden na základní škole s cílem rozvíjet interkulturní komunikační kompetenci žáků devátého ročníku v psaní v anglickém jazyce. Výzkumná zjištění otevírají otázku, jakými metodologickými postupy je možné rozvíjení dovedností v psaní zachytit a analyzovat.
Anglicky
Intercultural communicative competence consists of a range of components including, apart from foreign language communicative competence, awareness, attitudes and knowledge, also skills. The presentation introduces the way in which developing skills was examined in action research which was conducted at lower-secondary school, being aimed at developing intercultural communicative competence of pupils of the ninth grade in writing in English. Research outcomes open a discussion on methodology which may enable identification and analysis of development of skills in writing.
Návaznosti
MUNI/A/1143/2018, interní kód MU |
|