Rozvíjení dovedností v psaní v anglickém jazyce
JAHODOVÁ, Pavla. Rozvíjení dovedností v psaní v anglickém jazyce. In Rozvíjení interkulturní komunikační kompetence ve výuce cizích jazyků III. 2019. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Rozvíjení dovedností v psaní v anglickém jazyce |
Název česky | Rozvíjení dovedností v psaní v anglickém jazyce |
Název anglicky | Developing Skills in Writing in English |
Autoři | JAHODOVÁ, Pavla (203 Česká republika, garant, domácí). |
Vydání | Rozvíjení interkulturní komunikační kompetence ve výuce cizích jazyků III, 2019. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Prezentace na konferencích |
Obor | 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems] |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Kód RIV | RIV/00216224:14410/19:00110990 |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova česky | interkulturní komunikační kompetence; psaní; anglický jazyk; základní škola; výzkumná zjištění |
Klíčová slova anglicky | intercultural communicative competence; writing; English; lower-secondary school; research outcomes |
Změnil | Změnila: Mgr. Pavla Jahodová, Ph.D., učo 425018. Změněno: 6. 2. 2020 19:49. |
Anotace |
---|
Interkulturní komunikační kompetence sestává z řady složek, mezi něž se vedle komunikační kompetence v cizím jazyce, povědomí, postojů a znalostí řadí také dovednosti. Příspěvek představuje způsob, jímž bylo zkoumáno rozvíjení dovedností v akčním výzkumu, který byl proveden na základní škole s cílem rozvíjet interkulturní komunikační kompetenci žáků devátého ročníku v psaní v anglickém jazyce. Výzkumná zjištění otevírají otázku, jakými metodologickými postupy je možné rozvíjení dovedností v psaní zachytit a analyzovat. |
Anotace anglicky |
---|
Intercultural communicative competence consists of a range of components including, apart from foreign language communicative competence, awareness, attitudes and knowledge, also skills. The presentation introduces the way in which developing skills was examined in action research which was conducted at lower-secondary school, being aimed at developing intercultural communicative competence of pupils of the ninth grade in writing in English. Research outcomes open a discussion on methodology which may enable identification and analysis of development of skills in writing. |
Návaznosti | |
---|---|
MUNI/A/1143/2018, interní kód MU | Název: Výzkum učení a vyučování cizím jazykům (Akronym: AKTEV VIII) |
Investor: Masarykova univerzita, Výzkum učení a vyučování cizím jazykům, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty |
VytisknoutZobrazeno: 28. 7. 2024 03:16