TRUMPEŠOVÁ - RUDOLFOVÁ, Eva a Martina ŠINDELÁŘOVÁ SKUPEŇOVÁ. Fostering Autonomous Learning: English Across Disciplines. In CLIL: methodological Concept to effectively Support Key Professional Competencies Using Foreign Language. 2019.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Fostering Autonomous Learning: English Across Disciplines
Název česky Podpora autonomního učení: angličtina napříč disciplínami
Název anglicky Fostering Autonomous Learning: English Across Disciplines
Autoři TRUMPEŠOVÁ - RUDOLFOVÁ, Eva a Martina ŠINDELÁŘOVÁ SKUPEŇOVÁ.
Vydání CLIL: methodological Concept to effectively Support Key Professional Competencies Using Foreign Language, 2019.
Další údaje
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Centrum jazykového vzdělávání
Klíčová slova česky autonomní učení, jazyková výuka, Angličtina autonomně
Klíčová slova anglicky autonomous learning, language learning, English Autonomously, peer mentoring
Štítky autonomous learning, counselling, efficient language learning, guidance, Language Learning, Peer Learning, personalization, reflection, support, tailoring, taking responsibility for own learning, tertiary language learning
Změnil Změnila: Mgr. Eva Rudolfová, učo 12675. Změněno: 6. 11. 2019 19:41.
Anotace
The talk describes the different content areas in the course English Autonomously. They are: Learning Skills (including self-assessment, reflection etc.), Language (skills) and ESP/EAP. It also describes the individual elements of the course, how they are related, what is the role of each of them and how they relate to the different content elements.
Anotace anglicky
The talk describes the different content areas in the course English Autonomously. They are: Learning Skills (including self-assessment, reflection etc.), Language (skills) and ESP/EAP. It also describes the individual elements of the course, how they are related, what is the role of each of them and how they relate to the different content elements.
VytisknoutZobrazeno: 21. 5. 2024 03:18