ELLEDEROVÁ, Eva. Design-Based Research of an ESP Coursebook: Evaluation of the Coursebook Pilot Version. Folio, Journal of the Materials Development Association MATSDA. Norwich: MATSDA, 2019, roč. 19, č. 1, s. 32-39. ISSN 1357-406X.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Design-Based Research of an ESP Coursebook: Evaluation of the Coursebook Pilot Version
Název česky Konstrukční výzkum učebnice pro výuku ESP: Hodnocení pilotní verze učebnice
Autoři ELLEDEROVÁ, Eva (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Folio, Journal of the Materials Development Association MATSDA, Norwich, MATSDA, 2019, 1357-406X.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Velká Británie a Severní Irsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/19:00111206
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky konstrukční výzkum; učebnice ESP; hodnotící kritéria; didaktické testy; jazykové prostředky; čtení; poslech; redesign učebnice
Klíčová slova anglicky design-based research; ESP coursebook; evaluation criteria; tests; use of English; reading; listening; coursebook redesign
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 1. 4. 2020 13:36.
Anotace
The article presents the first results obtained from the coursebook pilot version evaluation by means of a questionnaire survey and testing students’ knowledge and skills. The first section focuses on the development of an evaluation criteria checklist and tests construction. The second section analyses and evaluates the research results. Finally, the article discusses the coursebook quality as well as the requirements concerning its redesign.
Anotace česky
Článek prezentuje první výsledky získané z hodnocení pilotní verze učebnice prostřednictvím dotazníkového šetření a testování znalostí a dovedností studentů. První část se zaměřuje na vývoj systému hodnotících kritérií a konstrukci didatických testů. Druhá část analyzuje a vyhodnocuje výzkumná zjištění. V závěru je diskutována kvalita učebnice a požadavky na její přepracování.
Návaznosti
MUNI/A/1143/2018, interní kód MUNázev: Výzkum učení a vyučování cizím jazykům (Akronym: AKTEV VIII)
Investor: Masarykova univerzita, Výzkum učení a vyučování cizím jazykům, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 24. 7. 2024 09:24