STUCHLÍKOVÁ, Ľubica, Arpad KOSA, Peter BENKO, Filip CHYMO, Jakub DROBNY a Jiří HRBÁČEK. Games in technical education. In Jaromír Baštinec, Miroslav Hrubý. Mathematics, Information Technologies and Applied Sciences 2019 (post-conference proceedings of extended versions of selected papers). první. Brno: University of Defence, Brno, 2019, 2019, s. 102-108. ISBN 978-80-7582-123-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Games in technical education
Název česky Hry v technickém vzdělávání
Autoři STUCHLÍKOVÁ, Ľubica (703 Slovensko, garant), Arpad KOSA (703 Slovensko), Peter BENKO (703 Slovensko), Filip CHYMO (703 Slovensko), Jakub DROBNY (703 Slovensko) a Jiří HRBÁČEK (203 Česká republika, domácí).
Vydání první. Brno, Mathematics, Information Technologies and Applied Sciences 2019 (post-conference proceedings of extended versions of selected papers), od s. 102-108, 7 s. 2019.
Nakladatel University of Defence, Brno, 2019
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Kód RIV RIV/00216224:14410/19:00111554
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7582-123-2
Klíčová slova česky Vzdělávací hry; webové technologie; Virtuální realita; technické vzdělávání; popularizace vědy a techniky
Klíčová slova anglicky Educational games;web technology; Virtual Reality; technical education; popularisation of science and technology
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 17. 3. 2020 10:14.
Anotace
Games have a significant impact on the educational process. A game design elements implementation brings many benefits for an effective and enjoyable learning process. The presented paper describes an effort in the popularisation of sciences and technologies, using the web and virtual educational games, designed, developed and implemented as a result of many years of authors experience in this field. Focus is put on digital games as part of the training, individual and team projects of future engineers. These educational tools are also discussed in the context of popularisation materials of primary and secondary school students, to increase their interest in science-oriented education.
Anotace česky
Hry mají významný dopad na vzdělávací proces. Herní design implementace prvků přináší mnoho výhod pro efektivní a příjemný proces učení. Předkládaný příspěvek popisuje úsilí v popularizaci vědy a techniky, pomocí webu a virtuálních vzdělávacích her, navržených, vyvinutých a implementovaných na základě mnohaletých zkušeností autorů v této oblasti. Důraz je kladen na digitální hry jako součást vzdělávacích, individuálních a týmových projektů budoucích inženýrů. Tyto vzdělávací nástroje jsou také diskutovány v souvislosti s popularizačními materiály pro žáky základních a studentů středních škol, zvýšit jejich zájem o vědu technicky orientované vzdělávání.
VytisknoutZobrazeno: 11. 5. 2024 02:55