URBAN, Jan, Tomáš CHABADA a Jan SKALÍK. Jaký efekt mají klimatické kampaně? Využití Metodiky pro hodnocení dopadu klimatických kampaní. Envigogika. Praha: Univerzita Karlova, 2017, roč. 12, č. 2. ISSN 1802-3061. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.14712/18023061.557.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Jaký efekt mají klimatické kampaně? Využití Metodiky pro hodnocení dopadu klimatických kampaní
Název česky Jaký efekt mají klimatické kampaně? Využití Metodiky pro hodnocení dopadu klimatických kampaní
Název anglicky What is the effect of climate change campaigns? Use of certified methodology for evaluation of effects of climatic campaings
Autoři URBAN, Jan, Tomáš CHABADA a Jan SKALÍK.
Vydání Envigogika, Praha, Univerzita Karlova, 2017, 1802-3061.
Další údaje
Typ výsledku Článek v odborném periodiku (nerecenzovaný)
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Doi http://dx.doi.org/10.14712/18023061.557
Změnil Změnil: Mgr. Tomáš Chabada, Ph.D., učo 273763. Změněno: 2. 12. 2019 10:47.
Návaznosti
TD03000282, projekt VaVNázev: Nástroje pro hodnocení dopadu kampaní zaměřených na snížení individuálních emisí skleníkových plynů (Akronym: EVACO2)
Investor: Technologická agentura ČR, Hodnocení dopadu kampaní zaměřených na snížení individuálních emisí skleníkových plynů
VytisknoutZobrazeno: 9. 10. 2024 11:31