J 2019

Vydavatelské strategie známých pražských nakladatelů Ignáce Leopolda Kobra a Kateřiny Jeřábkové

URVÁLKOVÁ, Zuzana

Základní údaje

Originální název

Vydavatelské strategie známých pražských nakladatelů Ignáce Leopolda Kobra a Kateřiny Jeřábkové

Název anglicky

Publishing strategies of well-known Prague publishers Ignác Leopold Kober and Kateřina Jeřábková

Autoři

URVÁLKOVÁ, Zuzana (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Bohemica Olomucensia, Olomouc, Univerzita Palackého v Olomouci, 2019, 1803-876X

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

60206 Specific literatures

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14210/19:00107832

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova anglicky

Czech-German literary contacts; 19th century; publishers; I. L. Kober; Kateřina Jeřábková

Štítky

Změněno: 28. 3. 2020 11:53, Mgr. Marie Skřivanová

Anotace

V originále

Studie pojednává o knižnici Album nakladatele Ignáce Leopolda Kobra a česko-německých literárních kontaktů v české literatuře 19. století ve 40. a 50. letech 19. století, zejména čtenářů Kobrovy německojazyčné a Jeřábkové české knižnice.

Anglicky

The study focused on the library Album of the publisher Ignác Leopold Kober and the Czech-German literary contacts in the Czech literature of the 19th century in the 1840s and 1850s between German-Language and Czech-Language series of I. L. Kober and Kateřina Jeřábková.

Návaznosti

GA18-13778S, projekt VaV
Název: Německojazyčná knižnice Album nakladatele Ignáce Leopolda Kobera v českém literárním kontextu (Akronym: Kober)
Investor: Grantová agentura ČR, Německojazyčná knižnice Album nakladatele Ignáce Leopolda Kobera v českém literárním kontextu