2019
Vydavatelské strategie známých pražských nakladatelů Ignáce Leopolda Kobra a Kateřiny Jeřábkové
URVÁLKOVÁ, ZuzanaZákladní údaje
Originální název
Vydavatelské strategie známých pražských nakladatelů Ignáce Leopolda Kobra a Kateřiny Jeřábkové
Název anglicky
Publishing strategies of well-known Prague publishers Ignác Leopold Kober and Kateřina Jeřábková
Autoři
URVÁLKOVÁ, Zuzana (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Bohemica Olomucensia, Olomouc, Univerzita Palackého v Olomouci, 2019, 1803-876X
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
60206 Specific literatures
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14210/19:00107832
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova anglicky
Czech-German literary contacts; 19th century; publishers; I. L. Kober; Kateřina Jeřábková
Štítky
Změněno: 28. 3. 2020 11:53, Mgr. Marie Skřivanová
V originále
Studie pojednává o knižnici Album nakladatele Ignáce Leopolda Kobra a česko-německých literárních kontaktů v české literatuře 19. století ve 40. a 50. letech 19. století, zejména čtenářů Kobrovy německojazyčné a Jeřábkové české knižnice.
Anglicky
The study focused on the library Album of the publisher Ignác Leopold Kober and the Czech-German literary contacts in the Czech literature of the 19th century in the 1840s and 1850s between German-Language and Czech-Language series of I. L. Kober and Kateřina Jeřábková.
Návaznosti
GA18-13778S, projekt VaV |
|