HAVLÍČKOVÁ KYSOVÁ, Šárka. Land as a Mother, Land as a Grave. Productions of Verdi‘s Macbeth after 1989 and/from Cognitive Perspective. In Shakespeare in Central Europe after 1989: common heritage and regional identity, Budapest, December 1-3, 2019. 2019.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Land as a Mother, Land as a Grave. Productions of Verdi‘s Macbeth after 1989 and/from Cognitive Perspective
Autoři HAVLÍČKOVÁ KYSOVÁ, Šárka (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Shakespeare in Central Europe after 1989: common heritage and regional identity, Budapest, December 1-3, 2019, 2019.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Obor 60403 Performing arts studies
Stát vydavatele Maďarsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/19:00111658
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky opera; divadlo; Giuseppe Verdi; Macbeth; Teorie konceptuální integrace; Česká republika
Klíčová slova anglicky opera; theatre; Giuseppe Verdi; Macbeth; Conceptual Integration Theory; Czech Republic
Štítky rivok
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnil: Mgr. Igor Hlaváč, učo 342491. Změněno: 20. 4. 2020 09:14.
Anotace
The paper focuses on the productions of Verdi's opera Macbeth in the Czech Republic after 2000 from the perspective of cognitive theatre studies. The Coceptual Integration/Blending Theory is applied to analysis of the productions.
Návaznosti
MUNI/A/1164/2018, interní kód MUNázev: Metodologické problémy výzkumu divadelní kultury II (Akronym: DIVMETOD)
Investor: Masarykova univerzita, Metodologické problémy výzkumu divadelní kultury II, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 28. 7. 2024 08:24