HÁJKOVÁ, Lucie. Workshop zaměřený na expresivní práci s emocemi pro mládež s problémy v chování. Online. In Hudecová Anna, Kováčová Barbora. Expresívne terapie vo vedách o človeku 2019. Ružomberok: Verbum - vydavatelstvo katolickej univerzity v Ružomberku, 2019, s. 29-39. ISBN 978-80-561-0701-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Workshop zaměřený na expresivní práci s emocemi pro mládež s problémy v chování
Název anglicky Workshop focused on expressive work with emotions for youth with behavioral and emotional problems and disorders
Autoři HÁJKOVÁ, Lucie (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Ružomberok, Expresívne terapie vo vedách o človeku 2019, od s. 29-39, 11 s. 2019.
Nakladatel Verbum - vydavatelstvo katolickej univerzity v Ružomberku
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50302 Education, special
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/19:00111660
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-561-0701-0
Klíčová slova česky problémy v chování; poruchy chováíní; expresivita; výtvarné metody; sebevědomí
Klíčová slova anglicky behavioral problems; behavioral disorders; expressivity; art methods; confidence
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. et Mgr. et Mgr. Bc. Lucie Hájková, Ph.D., učo 361677. Změněno: 9. 4. 2020 22:49.
Anotace
Cílem příspěvku je představit možnosti výtvarně-intervenčních metod při práci s dětmi s problémy a poruchami chování na příkladu realizovaných workshopů pojednávajících téma emocí. Úvod je věnován cílové skupině dětí s problémy a s poruchami chování a teoretickému rámci, který je využíván při jejich edukaci. Dále je prezentován průběh workshopu s konkrétními příklady z jeho realizací, které jsou vždy uvedeny do edukačního kontextu. Na závěr jsou shrnuty výhody, které tento způsob práce nabízí a také objasněny podmínky na základě kterých tato praxe může efektivně fungovat.
Anotace anglicky
The goal of the paper is to introduce possibilities of art-intervention methods of working with children with behavioral problems and disorders, using the example of workshops regarding the topic of emotions. The introduction covers the target group of children with behavioral problems and disorders and the theoretical framework used in their education. Then there is presented the content of the workshop with examples of actual outcomes, which are always put into educational context. Finally, advantages of this method are summarised and the conditions by which this practice can work effectively are clarified.
Návaznosti
MUNI/A/1527/2018, interní kód MUNázev: Connection - Contact - Community
Investor: Masarykova univerzita, Connection - Contact - Community, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 2. 9. 2024 11:20