Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{1591959, author = {Záleská, Klára}, booktitle = {Pedagogický výzkum, školní praxe a výzvy demokracie : 27. ročník konference České asociace pedagogických výzkumů, 11.-13.9.2019, Liberec}, keywords = {immigrant children education; teachers; multiculturality; migration}, language = {cze}, title = {Podpora školní adaptace dětí-cizinců v českém a norském prostředí}, url = {http://capv.tul.cz/images/capv/Program_zari.pdf}, year = {2019} }
TY - CONF ID - 1591959 AU - Záleská, Klára PY - 2019 TI - Podpora školní adaptace dětí-cizinců v českém a norském prostředí KW - immigrant children education KW - teachers KW - multiculturality KW - migration UR - http://capv.tul.cz/images/capv/Program_zari.pdf L2 - http://capv.tul.cz/images/capv/Program_zari.pdf N2 - Cílem příspěvku je prezentovat zjištění disertační práce, která si za svůj cíl kladla porovnat podporu školní adaptace dětí-cizinců v českém a norském prostředí za účelem porozumění procesu v obou zemích a odhalení oblastí, které učitelé v obou prostředích považují za klíčové pro úspěšnost procesu. S ohledem na hlavní cíl byla formulována hlavní výzkumná otázka: Jaké poznatky přináší srovnání podpory školní adaptace dětí-cizinců v českém a norském prostředí? Při řešení byla využita Beredayova čtyřkroková metoda srovnání (Bereday, 1964; Rabušicová & Záleská, 2016; Vlček, 2015). ER -
ZÁLESKÁ, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců v českém a norském prostředí. In \textit{Pedagogický výzkum, školní praxe a výzvy demokracie : 27. ročník konference České asociace pedagogických výzkumů, 11.-13.9.2019, Liberec}. 2019.
|