ZÁLESKÁ, Klára, Libor JUHAŇÁK, Kateřina TRNKOVÁ a Martina ŠMAHELOVÁ. Uvádění začínajících učitelů do základních škol : plánovitý, nebo intuitivní proces? Komenský. Masarykova univerzita, 2019, roč. 143, č. 4, s. 22-28. ISSN 0323-0449.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Uvádění začínajících učitelů do základních škol : plánovitý, nebo intuitivní proces?
Název anglicky Induction of novice teachers to elementary schools : planned, or intuitive process?
Autoři ZÁLESKÁ, Klára (203 Česká republika, garant, domácí), Libor JUHAŇÁK (203 Česká republika, domácí), Kateřina TRNKOVÁ (203 Česká republika) a Martina ŠMAHELOVÁ (703 Slovensko, domácí).
Vydání Komenský, Masarykova univerzita, 2019, 0323-0449.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku (nerecenzovaný)
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14210/19:00111704
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky začínající učitel; uvádějící učitel; osoba odpovědná za proces uvádění
Klíčová slova anglicky novice teacher; mentor; the person responsible for the induction process
Štítky rivok
Změnil Změnila: Mgr. Zuzana Matulíková, učo 405304. Změněno: 6. 4. 2020 17:58.
Anotace
Cílem tohoto textu je informovat o samotném projektu školskou praxi a rozšířit mezi ni hlavní zjištění z úvodního kvantitativního šetření, které mapovalo současný stav uvádění začínajících učitelů na českých školách.
Anotace anglicky
The aim of this text is to inform the school practice about the project itself and to spread it among the main findings of the initial quantitative survey that mapped the current state of marketing novice teachers at Czech schools.
Návaznosti
MUNI/A/1357/2018, interní kód MUNázev: Výzkum procesů učení: od formálního vzdělávání k informálnímu učení:
Investor: Masarykova univerzita, Výzkum procesů učení: od formálního vzdělávání k informálnímu učení:, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 23. 7. 2024 20:18