Co je klíčovou kvalitou mateřské školy a jak ji sledovat
SYSLOVÁ, Zora. Co je klíčovou kvalitou mateřské školy a jak ji sledovat. In The Prague Education Festival PREF. 2019. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Co je klíčovou kvalitou mateřské školy a jak ji sledovat |
Název anglicky | What is the key quality of kindergarten and how to monitor it |
Autoři | SYSLOVÁ, Zora. |
Vydání | The Prague Education Festival PREF, 2019. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Vyžádané přednášky |
Obor | 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems] |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova česky | Kvalita; kvalifikace; autoevaluace; mezinárodní výzkum. |
Klíčová slova anglicky | Quality; qualifications; autoevaluace; international research. |
Změnil | Změnila: doc. PhDr. Zora Syslová, Ph.D., učo 243595. Změněno: 17. 2. 2020 07:57. |
Anotace |
---|
Prezentace představuje pohled OECD na kvalitu předškolního vzdělávání, která je doplněná doporučeními a stanovisky české školské politiky. Hledá odpovědi na otázky: Co je klíčovou kvalitou mateřské školy a jak ji sledovat? Má se mateřská škola více zaměřovat na přípravu na školu nebo umožnit dětem prožít šťastné dětství? Součástí prezentace je představení diagnostického nástroje, který jako první v České republice slouží nejen k vyhodnocení výsledků předškolního vzdělávání, ale také jako prostředek komunikace mezi MŠ a rodinou. |
Anotace anglicky |
---|
The presentation presents the OECD's view of the quality of pre-school education, which is complemented by recommendations and opinions of the Czech school policy. It seeks answers to the questions: What is the key quality of kindergarten and how to monitor it? Is the kindergarten more focused on preparing for school or enabling children to have a happy childhood? Part of the presentation will be the introduction of a diagnostic tool, which is the first in the Czech Republic not only to evaluate the results of pre-school education, but also as a means of communication between kindergarten and family. |
VytisknoutZobrazeno: 16. 10. 2024 16:41