JURIŠEVIČ, Mojča, Bohumíra LAZAROVÁ a Eva GAJDOŠOVÁ. Evidence–Based Practice for Psychologists in Education : A Comparative Study from the Czech Republic, Slovakia, and Slovenia. Psychology in Russia. Moskva: Russian Psychological Society and Faculty of Psychology of Lomonosov Moscow State Universit, 2019, roč. 12, č. 4, s. 79-100. ISSN 2074-6857. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.11621/pir.2019.0405.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Evidence–Based Practice for Psychologists in Education : A Comparative Study from the Czech Republic, Slovakia, and Slovenia
Název česky Na důkazech založená praxe školních psychologů : srovnávací studie z České republiky, Slovenska a Slovinska
Autoři JURIŠEVIČ, Mojča (705 Slovinsko), Bohumíra LAZAROVÁ (203 Česká republika, garant, domácí) a Eva GAJDOŠOVÁ (703 Slovensko).
Vydání Psychology in Russia, Moskva, Russian Psychological Society and Faculty of Psychology of Lomonosov Moscow State Universit, 2019, 2074-6857.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50102 Psychology, special ;
Stát vydavatele Rusko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14210/19:00111864
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Doi http://dx.doi.org/10.11621/pir.2019.0405
UT WoS 000506190500006
Klíčová slova česky školní psychologie; aplikovaná psychologie; praxe založená na důkazech; kvalita v práci psychologa
Klíčová slova anglicky school psychology; applied psychology; evidence-based practice; quality assurance; psychological science
Štítky rivok
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: Mgr. Igor Hlaváč, učo 342491. Změněno: 26. 3. 2020 09:46.
Anotace
The focus of this article is the EBP of school psychologists in the Czech Republic, Slovakia, and Slovenia. We researched to what degree psychologists implement EBP in their work in educational institutions, in which domains they most effectively apply EBP, and what the obstacles and needs are regarding EBP in school psychology.
Anotace česky
Tématem textu je využívání praxe založené na důkazech školními psychology v České republice, Slovinsku a Slovensku. Autorky představují výsledky výzkumu, jehož cílem bylo zjistit, jak využívají psychologové pracující ve školských institucích principy praxe založené na důkazech, ve kterých oblastech práce je využívají a s jakými překážkami a potřebami se setkávají.
Návaznosti
MUNI/A/1357/2018, interní kód MUNázev: Výzkum procesů učení: od formálního vzdělávání k informálnímu učení:
Investor: Masarykova univerzita, Výzkum procesů učení: od formálního vzdělávání k informálnímu učení:, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 30. 7. 2024 07:32