2019
Evidence–Based Practice for Psychologists in Education : A Comparative Study from the Czech Republic, Slovakia, and Slovenia
JURIŠEVIČ, Mojča, Bohumíra LAZAROVÁ a Eva GAJDOŠOVÁZákladní údaje
Originální název
Evidence–Based Practice for Psychologists in Education : A Comparative Study from the Czech Republic, Slovakia, and Slovenia
Název česky
Na důkazech založená praxe školních psychologů : srovnávací studie z České republiky, Slovenska a Slovinska
Autoři
JURIŠEVIČ, Mojča (705 Slovinsko), Bohumíra LAZAROVÁ (203 Česká republika, garant, domácí) a Eva GAJDOŠOVÁ (703 Slovensko)
Vydání
Psychology in Russia, Moskva, Russian Psychological Society and Faculty of Psychology of Lomonosov Moscow State Universit, 2019, 2074-6857
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50102 Psychology, special ;
Stát vydavatele
Rusko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14210/19:00111864
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
UT WoS
000506190500006
Klíčová slova česky
školní psychologie; aplikovaná psychologie; praxe založená na důkazech; kvalita v práci psychologa
Klíčová slova anglicky
school psychology; applied psychology; evidence-based practice; quality assurance; psychological science
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 26. 3. 2020 09:46, Mgr. Igor Hlaváč
V originále
The focus of this article is the EBP of school psychologists in the Czech Republic, Slovakia, and Slovenia. We researched to what degree psychologists implement EBP in their work in educational institutions, in which domains they most effectively apply EBP, and what the obstacles and needs are regarding EBP in school psychology.
Česky
Tématem textu je využívání praxe založené na důkazech školními psychology v České republice, Slovinsku a Slovensku. Autorky představují výsledky výzkumu, jehož cílem bylo zjistit, jak využívají psychologové pracující ve školských institucích principy praxe založené na důkazech, ve kterých oblastech práce je využívají a s jakými překážkami a potřebami se setkávají.
Návaznosti
MUNI/A/1357/2018, interní kód MU |
|