J 2019

Evidence–Based Practice for Psychologists in Education : A Comparative Study from the Czech Republic, Slovakia, and Slovenia

JURIŠEVIČ, Mojča, Bohumíra LAZAROVÁ a Eva GAJDOŠOVÁ

Základní údaje

Originální název

Evidence–Based Practice for Psychologists in Education : A Comparative Study from the Czech Republic, Slovakia, and Slovenia

Název česky

Na důkazech založená praxe školních psychologů : srovnávací studie z České republiky, Slovenska a Slovinska

Autoři

JURIŠEVIČ, Mojča (705 Slovinsko), Bohumíra LAZAROVÁ (203 Česká republika, garant, domácí) a Eva GAJDOŠOVÁ (703 Slovensko)

Vydání

Psychology in Russia, Moskva, Russian Psychological Society and Faculty of Psychology of Lomonosov Moscow State Universit, 2019, 2074-6857

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50102 Psychology, special ;

Stát vydavatele

Rusko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14210/19:00111864

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

UT WoS

000506190500006

Klíčová slova česky

školní psychologie; aplikovaná psychologie; praxe založená na důkazech; kvalita v práci psychologa

Klíčová slova anglicky

school psychology; applied psychology; evidence-based practice; quality assurance; psychological science

Štítky

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 26. 3. 2020 09:46, Mgr. Igor Hlaváč

Anotace

V originále

The focus of this article is the EBP of school psychologists in the Czech Republic, Slovakia, and Slovenia. We researched to what degree psychologists implement EBP in their work in educational institutions, in which domains they most effectively apply EBP, and what the obstacles and needs are regarding EBP in school psychology.

Česky

Tématem textu je využívání praxe založené na důkazech školními psychology v České republice, Slovinsku a Slovensku. Autorky představují výsledky výzkumu, jehož cílem bylo zjistit, jak využívají psychologové pracující ve školských institucích principy praxe založené na důkazech, ve kterých oblastech práce je využívají a s jakými překážkami a potřebami se setkávají.

Návaznosti

MUNI/A/1357/2018, interní kód MU
Název: Výzkum procesů učení: od formálního vzdělávání k informálnímu učení:
Investor: Masarykova univerzita, Výzkum procesů učení: od formálního vzdělávání k informálnímu učení:, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty

Přiložené soubory

Psychology_4_2019_79-100_Jurisevic.pdf
Požádat o autorskou verzi souboru