FIŠER, Zbyněk. Komunikační strategie v paralelních překladech marketingovývh textů. In Kupková, Ivana; Fišer, Zbyněk. Jiří Levý: zakladatel československé translatologie. Brno: Masarykova univerzita, 2019, s. 80-94. mimo edice. ISBN 978-80-210-9348-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Komunikační strategie v paralelních překladech marketingovývh textů
Název anglicky Communication strategy in parallel translations of marketing texts.
Autoři FIŠER, Zbyněk (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Brno, Jiří Levý: zakladatel československé translatologie, od s. 80-94, 15 s. mimo edice, 2019.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 60205 Literary theory
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 978-80-210-9348-5
Klíčová slova anglicky Jiří Levý; translatology; didactic of translation; transcreation; marketing text
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. Mgr. Zuzana Urválková, Ph.D., učo 6750. Změněno: 27. 5. 2024 17:28.
Anotace
Kapitola se zabývá zhodnocením didaktických impulzů obsažených v teorii Jiřího Levého ve vztahu k transkreaci marketingových textů.
Anotace anglicky
The chapter deals with the evaluation of didactic impulses contained in the theory of Jiří Levý in relation to the transcreation of marketing texts.
VytisknoutZobrazeno: 18. 6. 2024 10:55