2019
Obraz dviženija i migracii v russkich i češskich onlajn reklamnych tekstach v sfere obrazovanija
RYSOVÁ, KateřinaZákladní údaje
Originální název
Obraz dviženija i migracii v russkich i češskich onlajn reklamnych tekstach v sfere obrazovanija
Název česky
Koncept pohybu a migrace v ruských a českých online reklamních textech v oblasti vzdělávání
Název anglicky
The Concept of Movement and Migration in Russian and Czech Online Advertising in Education
Autoři
RYSOVÁ, Kateřina
Vydání
International Conference for Young Humanists: Migration in the Slavic World in the 20th and 21st Century, Maribor, Slovinsko, 14. 11. 2019, 2019
Další údaje
Jazyk
ruština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
60202 Specific languages
Stát vydavatele
Slovinsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova česky
online reklama; vzdělávání; jazykové prostředky; slovesa pohybu; dynamika; vyjádření pohybu a migrace
Klíčová slova anglicky
online advertising; Education; language expressions; verbs of motion; dynamics; expressing of movement and migration
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam
Změněno: 12. 2. 2020 14:25, Mgr. Kateřina Rysová
V originále
Doklad issledujet temu dviženija, migracii i putešestvija v sovremennych russkich i češskich reklamnych tekstach, i sosredotočitsja na sovremennoj onlajn reklame v sfere obrazovanija. V doklade rassmatrivajetsja reklama mobility v etoj sfere. Doklad zanimajetsja obrazom dviženija, migracii i dinamiki v reklamnych tekstach v sfere obrazovanija, podčerkivaja osnovnyje morfologičeskije i leksičeskije osobennosti stilja reklamy. Vo vtoroj časti doklad issledujet ispol’zovanije glagolov dviženija i drugich vyraženij, svjazannych s ponjatijem dviženija i dinamiki v reklamnych tekstach.
Česky
Referát zkoumá téma pohybu, migrace a cestování v současných ruských a českých reklamních textech a soustředí se na současnou online reklamu v oblasti vzdělávání. V příspěvku se rozebírá reklama mobility v této oblasti. Zabývá se konceptem pohybu, migrace a dynamiky v reklamě na vzdělávání, s důrazem na základní morfologické a lexikální zvláštnosti reklamního stylu. V druhé části se analyzuje použití sloves pohybu a slovní prostředky, spojené s pojmem pohybu a dynamiky.
Anglicky
The paper deals with the concept of movement, migration and travelling in the Russian and Czech advertising, focusing on current online advertising in the field of Education. It researches the promotion of mobility in this area. The paper explores the concept of movement, migration and dynamics, with emphasis on the basic morphological and lexical features of the advertising style. It also deals with the use of verbs of motion and with other means of expressing dynamics and movement in the advertising texts.