k 2019

Obraz dviženija i migracii v russkich i češskich onlajn reklamnych tekstach v sfere obrazovanija

RYSOVÁ, Kateřina

Základní údaje

Originální název

Obraz dviženija i migracii v russkich i češskich onlajn reklamnych tekstach v sfere obrazovanija

Název česky

Koncept pohybu a migrace v ruských a českých online reklamních textech v oblasti vzdělávání

Název anglicky

The Concept of Movement and Migration in Russian and Czech Online Advertising in Education

Autoři

RYSOVÁ, Kateřina

Vydání

International Conference for Young Humanists: Migration in the Slavic World in the 20th and 21st Century, Maribor, Slovinsko, 14. 11. 2019, 2019

Další údaje

Jazyk

ruština

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

60202 Specific languages

Stát vydavatele

Slovinsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova česky

online reklama; vzdělávání; jazykové prostředky; slovesa pohybu; dynamika; vyjádření pohybu a migrace

Klíčová slova anglicky

online advertising; Education; language expressions; verbs of motion; dynamics; expressing of movement and migration

Příznaky

Mezinárodní význam
Změněno: 12. 2. 2020 14:25, Mgr. Kateřina Rysová

Anotace

V originále

Doklad issledujet temu dviženija, migracii i putešestvija v sovremennych russkich i češskich reklamnych tekstach, i sosredotočitsja na sovremennoj onlajn reklame v sfere obrazovanija. V doklade rassmatrivajetsja reklama mobility v etoj sfere. Doklad zanimajetsja obrazom dviženija, migracii i dinamiki v reklamnych tekstach v sfere obrazovanija, podčerkivaja osnovnyje morfologičeskije i leksičeskije osobennosti stilja reklamy. Vo vtoroj časti doklad issledujet ispol’zovanije glagolov dviženija i drugich vyraženij, svjazannych s ponjatijem dviženija i dinamiki v reklamnych tekstach.

Česky

Referát zkoumá téma pohybu, migrace a cestování v současných ruských a českých reklamních textech a soustředí se na současnou online reklamu v oblasti vzdělávání. V příspěvku se rozebírá reklama mobility v této oblasti. Zabývá se konceptem pohybu, migrace a dynamiky v reklamě na vzdělávání, s důrazem na základní morfologické a lexikální zvláštnosti reklamního stylu. V druhé části se analyzuje použití sloves pohybu a slovní prostředky, spojené s pojmem pohybu a dynamiky.