Pohybová exprese jako nástroj inkluzivního uměleckého vzdělávání
DOSEDLOVÁ, Jaroslava. Pohybová exprese jako nástroj inkluzivního uměleckého vzdělávání. 2019. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Pohybová exprese jako nástroj inkluzivního uměleckého vzdělávání |
Název anglicky | Movement expression as an instrument of inclusive art education |
Autoři | DOSEDLOVÁ, Jaroslava (203 Česká republika, garant, domácí). |
Vydání | 2019. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Vyžádané přednášky |
Obor | 50102 Psychology, special ; |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Kód RIV | RIV/00216224:14210/19:00112151 |
Organizační jednotka | Filozofická fakulta |
Klíčová slova česky | terapeutický tanec |
Klíčová slova anglicky | therapeutic dance |
Štítky | rivok |
Změnil | Změnila: doc. PhDr. Jaroslava Dosedlová, Dr., učo 2243. Změněno: 23. 3. 2020 14:37. |
Anotace |
---|
Přednáška doplněná o zážitkově laděný seminář umožnila účastníkům blíže se seznámit s možnostmi využití tanečního pohybu v pedagogické, poradenské i psychoterapeutické praxi. Kurz rozvíjel především skupinové kruhové tance a směr primitivní exprese. |
Anotace anglicky |
---|
The lecture was supplemented by an experiential workshop enabled participants to learn more about the possibilities of using dance movement in pedagogical, counseling and psychotherapeutic practice. The course developed mainly group circular dances and the psychological and artistic movement of primitive expression. |
Návaznosti | |
---|---|
CZ.02.3.62/0.0/0.0/16_037/0004022, interní kód MU | Název: Jedinečností uměleckého výrazu k inkluzivnímu uměleckému vzdělávání (Akronym: IMUZA) |
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Jedinečností uměleckého výrazu k inkluzivnímu uměleckému vzdělávání, PO 3 Rovný přístup ke kvalitnímu předškolnímu, primárnímu a sekundárnímu vzdělávání |
VytisknoutZobrazeno: 7. 10. 2024 09:08