d 2019

Proč se prodává krém proti vráskám ve zlaté krabičce? Aneb pohled sociologa na problematiku antiageingu.

VIDOVIĆOVÁ, Lucie

Základní údaje

Originální název

Proč se prodává krém proti vráskám ve zlaté krabičce? Aneb pohled sociologa na problematiku antiageingu.

Název česky

Proč se prodává krém proti vráskám ve zlaté krabičce? Aneb pohled sociologa na problematiku antiageingu.

Název anglicky

Why is the anti-wrinkle cream sold in a gold box? Or sociologist's view of anti-aging issues.

Vydání

U3V - vzdělávání pro seniory; Knihovna Kala Dvořáčka Vyškov, 2019

Nakladatel

Knihovna Karla Dvořáčka, p.o. Vyškov

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Popularizační texty a aktivity

Obor

50401 Sociology

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Klíčová slova česky

U3A; anit-ageing; sociology

Klíčová slova anglicky

U3V; anitageing; sociology
Změněno: 8. 1. 2020 21:48, Mgr. Lucie Vidovićová, Ph.D.

Anotace

V originále

Lidstvo od jakživa stárne a od jakživa se tomu snaží zabránit. Věčné hledání fontány mládí a nesmrtelnosti bylo v poslední době posíleno rozmachem nových technologií a mnohým se zdá být tento cíl už na dosah. V přednášce ale budeme diskutovat, že ze sociologického hlediska se jedná o praxe problematické a kontraproduktivní.

Anglicky

Humanity has always been aging and has always tried to prevent it. The eternal search for a fountain of youth and immortality has recently been strengthened by the boom of new technologies, and many seem to be within reach. In the lecture, however, we will discuss that from a sociological point of view it is a problematic and counterproductive practice.