2019
Proč se prodává krém proti vráskám ve zlaté krabičce? Aneb pohled sociologa na problematiku antiageingu.
VIDOVIĆOVÁ, LucieZákladní údaje
Originální název
Proč se prodává krém proti vráskám ve zlaté krabičce? Aneb pohled sociologa na problematiku antiageingu.
Název česky
Proč se prodává krém proti vráskám ve zlaté krabičce? Aneb pohled sociologa na problematiku antiageingu.
Název anglicky
Why is the anti-wrinkle cream sold in a gold box? Or sociologist's view of anti-aging issues.
Autoři
Vydání
U3V - vzdělávání pro seniory; Knihovna Kala Dvořáčka Vyškov, 2019
Nakladatel
Knihovna Karla Dvořáčka, p.o. Vyškov
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Popularizační texty a aktivity
Obor
50401 Sociology
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Klíčová slova česky
U3A; anit-ageing; sociology
Klíčová slova anglicky
U3V; anitageing; sociology
Změněno: 8. 1. 2020 21:48, Mgr. Lucie Vidovićová, Ph.D.
V originále
Lidstvo od jakživa stárne a od jakživa se tomu snaží zabránit. Věčné hledání fontány mládí a nesmrtelnosti bylo v poslední době posíleno rozmachem nových technologií a mnohým se zdá být tento cíl už na dosah. V přednášce ale budeme diskutovat, že ze sociologického hlediska se jedná o praxe problematické a kontraproduktivní.
Anglicky
Humanity has always been aging and has always tried to prevent it. The eternal search for a fountain of youth and immortality has recently been strengthened by the boom of new technologies, and many seem to be within reach. In the lecture, however, we will discuss that from a sociological point of view it is a problematic and counterproductive practice.