d 2019

Kolonizátor, nebo adoptivní rodič? / Supertelevize jako značková identita Netflixu

PAVLÍK, Ondřej

Základní údaje

Originální název

Kolonizátor, nebo adoptivní rodič? / Supertelevize jako značková identita Netflixu

Název anglicky

Colonizer, or adoptive parent? / Supertelevision as a brand identity of Netflix

Vydání

Praha, od s. 44-47, 4 s. 2019

Nakladatel

Cinepur

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Popularizační texty a aktivity

Obor

60405 Studies on Film, Radio and Television

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

ISSN

Klíčová slova česky

Netflix, SVOD, televize, značka, streaming

Klíčová slova anglicky

Netflix, SVOD, television, brand, streaming
Změněno: 21. 2. 2022 07:09, Mgr. Michal Večeřa, Ph.D.

Anotace

V originále

Text rozkrývá tři ústřední strategie, které následuje největší internetová televize Netflix ve vztahu k brandingu svých původních seriálů, jejich uvádění a produkci.

Anglicky

This article describes three central strategies of the biggest internet TV platform Netflix in relation to its original content, its branding, distribution and production.

Návaznosti

MUNI/A/0946/2018, interní kód MU
Název: Kinematografie a mediální kultura
Investor: Masarykova univerzita, Kinematografie a mediální kultura, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty