2019
Kolonizátor, nebo adoptivní rodič? / Supertelevize jako značková identita Netflixu
PAVLÍK, OndřejZákladní údaje
Originální název
Kolonizátor, nebo adoptivní rodič? / Supertelevize jako značková identita Netflixu
Název anglicky
Colonizer, or adoptive parent? / Supertelevision as a brand identity of Netflix
Autoři
Vydání
Praha, od s. 44-47, 4 s. 2019
Nakladatel
Cinepur
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Popularizační texty a aktivity
Obor
60405 Studies on Film, Radio and Television
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
ISSN
Klíčová slova česky
Netflix, SVOD, televize, značka, streaming
Klíčová slova anglicky
Netflix, SVOD, television, brand, streaming
Změněno: 21. 2. 2022 07:09, Mgr. Michal Večeřa, Ph.D.
V originále
Text rozkrývá tři ústřední strategie, které následuje největší internetová televize Netflix ve vztahu k brandingu svých původních seriálů, jejich uvádění a produkci.
Anglicky
This article describes three central strategies of the biggest internet TV platform Netflix in relation to its original content, its branding, distribution and production.
Návaznosti
MUNI/A/0946/2018, interní kód MU |
|