NAJVAROVÁ, Veronika, Jiří HAVEL a Ilona BYTEŠNÍKOVÁ. Podpora pregramotností v předškolním vzdělávání - metodika k aktivitám pro vzdělávací modul Čtenářská pregramotnost. 2019, 226 s.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Podpora pregramotností v předškolním vzdělávání - metodika k aktivitám pro vzdělávací modul Čtenářská pregramotnost
Název česky Podpora pregramotností v předškolním vzdělávání - metodika k aktivitám pro vzdělávací modul Čtenářská pregramotnost
Autoři NAJVAROVÁ, Veronika, Jiří HAVEL a Ilona BYTEŠNÍKOVÁ.
Vydání 226 s. 2019.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Přehledové a vzdělávací texty
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky čtenářská pregramotnost; motivace ke čtenářství; práce s texty
Klíčová slova anglicky pre-reading literacy; motivation to read; reading
Změnil Změnila: Mgr. Veronika Najvarová, Ph.D., učo 14647. Změněno: 13. 1. 2020 12:11.
Anotace
Kolektivní publikace představuje čtenářům možnosti podpory čtenářské pregramotnosti v prostředí mateřských škol. Stručně představuje teoretická východiska čtenářské pregramotnosti, oblasti rozvoje čtenářských dovedností a způsoby, jak pracovat s knihou s dětmi předškolního věku.
Návaznosti
CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_011/0000663, interní kód MUNázev: Podpora pregramotností v předškolním vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Podpora pregramotností v předškolním vzdělávání, PO 3 Rovný přístup ke kvalitnímu předškolnímu, primárnímu a sekundárnímu vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 18. 7. 2024 16:23