Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{1604817, author = {Marinič, Peter}, address = {Brno}, booktitle = {13. mezinárodní vědecká konference - Didaktická konference 2019}, edition = {1. vyd.}, editor = {Jan Válek, Peter Marinič}, keywords = {financial literacy; financial education; framework educational programme; school educational programme; didactic transformation}, howpublished = {elektronická verze "online"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-9435-2}, pages = {67-74}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Finanční gramotnost v kontextu vzdělávácích dokumentů}, year = {2019} }
TY - JOUR ID - 1604817 AU - Marinič, Peter PY - 2019 TI - Finanční gramotnost v kontextu vzdělávácích dokumentů PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021094352 KW - financial literacy KW - financial education KW - framework educational programme KW - school educational programme KW - didactic transformation N2 - Finanční gramotnost je v posledních dekádách značně diskutovanou oblastí vzdělávání a její implementace do vzdělávacího systému je spojena s širokou veřejnou i odbornou diskuzí. Nicméně přístup k implementaci finanční gramotnosti do vzdělávacích programů se potýká s několika potíží. Jednou z nich je nedostatečná implementace do rámcových vzdělávacích programů. Další pak opomíjení při transformaci do školních vzdělávacích programů. Samotnou výzkumnou kategorií pak tvoří forma implementace finanční gramotnosti do vzdělávacího procesu. Frontální výuka se již zejména u finanční gramotnosti nejeví jako vyhovující. Toto jsou otázky, které řeší předložený článek. ER -
MARINIČ, Peter. Finanční gramotnost v kontextu vzdělávácích dokumentů. Online. In Jan Válek, Peter Marinič. \textit{13. mezinárodní vědecká konference - Didaktická konference 2019}. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2019, s.~67-74. ISBN~978-80-210-9435-2.
|