RAMPLEY, Matthew. Theories of agency in art. Journal of Art Historiography. University of Birmingham, 2019, roč. 20, June 2019, 6 s. ISSN 2042-4752.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Theories of agency in art
Autoři RAMPLEY, Matthew.
Vydání 2019.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Recenze
Obor 60401 Arts, Art history
Stát vydavatele Spojené státy
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova anglicky Bredekamp; agency; anthropology of art
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: prof. Mgr. Ondřej Jakubec, Ph.D., učo 108186. Změněno: 16. 4. 2020 22:56.
Anotace
This is a review of Horst Bredekamp's study Image Acts. It analyses and critiques the theory of agency underpinning Bredekamp's account, and explores the broader question of agency in art.
Návaznosti
MUNI/I/0211/2019, interní kód MUNázev: Muni Award in Science and Humanities 2
Investor: Masarykova univerzita, Muni Award in Science and Humanities 2, MASH - MUNI Award in Science and Humanities
VytisknoutZobrazeno: 22. 7. 2024 19:20