Typy učitelských reakcí na žákovskou chybu ve výukové komunikaci
MAJCÍK, Martin. Typy učitelských reakcí na žákovskou chybu ve výukové komunikaci. In Pedagogický výzkum, školní praxe a výzvy demokracie XXVII. ročník konference České asociace pedagogických výzkumu, 2019. 2019. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Typy učitelských reakcí na žákovskou chybu ve výukové komunikaci |
Autoři | MAJCÍK, Martin. |
Vydání | Pedagogický výzkum, školní praxe a výzvy demokracie XXVII. ročník konference České asociace pedagogických výzkumu, 2019. 2019. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Prezentace na konferencích |
Obor | 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems] |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Filozofická fakulta |
Příznaky | Recenzováno |
Změnil | Změnil: Mgr. Martin Majcík, Ph.D., učo 400214. Změněno: 6. 3. 2020 20:59. |
Návaznosti | |
---|---|
GA17-03643S, projekt VaV | Název: Vztah mezi charakteristikami výukové komunikace a vzdělávacími výsledky žáků |
Investor: Grantová agentura ČR, Vztah mezi charakteristikami výukové komunikace a vzdělávacími výsledky žáků |
VytisknoutZobrazeno: 8. 10. 2024 03:47