2019
Netradiční studenti studující pedagogické obory v ČR : typologie a charakteristiky
ROZVADSKÁ, KatarínaZákladní údaje
Originální název
Netradiční studenti studující pedagogické obory v ČR : typologie a charakteristiky
Název anglicky
Nontraditional students studying for educational degrees in Czech Republic : typology and characteristics
Autoři
ROZVADSKÁ, Katarína (703 Slovensko, garant, domácí)
Vydání
International Scientific Conference ICOLLE 2019, 17.-18.9.2019, Brno, 2019
Další údaje
Jazyk
slovenština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14210/19:00108059
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova česky
netradiční studenti; vysokoškolské vzdělávání; typologie
Klíčová slova anglicky
non-traditional students; higher education; typology
Štítky
Změněno: 19. 3. 2020 10:58, Mgr. Zuzana Matulíková
V originále
Príspevok pojednáva o vybraných charakteristikách netradičních študentov študujúcich pedagogické odbory v českom terciárnom vzdelávaní. Cieľom príspevku je deskripcia typov netradičných študentov študujúcich pedagogické odbory v ČR, ako aj charakteristika ich študijných dráh a rozdielov medzi jednotlivými typmi. Príspevok predstavuje vybrané výsledky z kvantitatívnej fázy výzkumného šetrenia. Z analýzy okrem iného vyplýva, že typy netradičných študentov sa medzi sebou líšia pokiaľ ide o ich študijné angažovnaie a akademickú motiváciu.
Anglicky
The conference paper deals with the characteristics of non-traditional students studying for educational degrees in Czech higher education. The aim of the paper are both the description of the Czech non-traditional students´ typology and the characteristics of their educational pathways as well as the differences between the non-traditional students´s types. The paper presents some of the results of the quantitative part of the research. The presented analysis shows that the non-traditional students´s types differ in study engagement and academic motivation.
Návaznosti
GA18-15451S, projekt VaV |
|