ROZVADSKÁ, Katarína. Netradiční studenti studující pedagogické obory v ČR : typologie a charakteristiky. In International Scientific Conference ICOLLE 2019, 17.-18.9.2019, Brno. 2019.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Netradiční studenti studující pedagogické obory v ČR : typologie a charakteristiky
Název anglicky Nontraditional students studying for educational degrees in Czech Republic : typology and characteristics
Autoři ROZVADSKÁ, Katarína (703 Slovensko, garant, domácí).
Vydání International Scientific Conference ICOLLE 2019, 17.-18.9.2019, Brno, 2019.
Další údaje
Originální jazyk slovenština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW Program konference
Kód RIV RIV/00216224:14210/19:00108059
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky netradiční studenti; vysokoškolské vzdělávání; typologie
Klíčová slova anglicky non-traditional students; higher education; typology
Štítky rivok
Změnil Změnila: Mgr. Zuzana Matulíková, učo 405304. Změněno: 19. 3. 2020 10:58.
Anotace
Príspevok pojednáva o vybraných charakteristikách netradičních študentov študujúcich pedagogické odbory v českom terciárnom vzdelávaní. Cieľom príspevku je deskripcia typov netradičných študentov študujúcich pedagogické odbory v ČR, ako aj charakteristika ich študijných dráh a rozdielov medzi jednotlivými typmi. Príspevok predstavuje vybrané výsledky z kvantitatívnej fázy výzkumného šetrenia. Z analýzy okrem iného vyplýva, že typy netradičných študentov sa medzi sebou líšia pokiaľ ide o ich študijné angažovnaie a akademickú motiváciu.
Anotace anglicky
The conference paper deals with the characteristics of non-traditional students studying for educational degrees in Czech higher education. The aim of the paper are both the description of the Czech non-traditional students´ typology and the characteristics of their educational pathways as well as the differences between the non-traditional students´s types. The paper presents some of the results of the quantitative part of the research. The presented analysis shows that the non-traditional students´s types differ in study engagement and academic motivation.
Návaznosti
GA18-15451S, projekt VaVNázev: Netradiční studenti studující pedagogické obory v terciárním vzdělávání v ČR
Investor: Grantová agentura ČR, Non-traditional students studying for education degrees in tertiary education within the Czech Republic
VytisknoutZobrazeno: 29. 7. 2024 09:48