ZOUNEK, Jiří, Klára ZÁLESKÁ, Libor JUHAŇÁK a Kristýna VLČKOVÁ. Otázky ambivalence učení mládeže v oblasti ICT. In 27. ročník konference České asociace pedagogických výzkumu : Pedagogický výzkum, školní praxe a výzvy demokracie, 11.-13.9.2019, Liberec. 2019.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Otázky ambivalence učení mládeže v oblasti ICT
Název anglicky Questions of Ambiguities in ICT-Related Learning in Youth
Autoři ZOUNEK, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí), Klára ZÁLESKÁ (203 Česká republika, domácí), Libor JUHAŇÁK (203 Česká republika, domácí) a Kristýna VLČKOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání 27. ročník konference České asociace pedagogických výzkumu : Pedagogický výzkum, školní praxe a výzvy demokracie, 11.-13.9.2019, Liberec, 2019.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/19:00108069
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky Ambivalence; ICT; škola; mládež; učení
Klíčová slova anglicky Ambiguitues; ICT; school; youth; learning
Štítky rivok
Změnil Změnila: Mgr. Zuzana Matulíková, učo 405304. Změněno: 19. 3. 2020 11:18.
Anotace
Cílem příspěvku je popsat a vysvětlit vybrané ambivalence v oblasti využívání informačních a komunikačních technologií (ICT) patnáctiletými žáky ve školním i mimoškolním prostředí a současně diskutovat možné dopady těchto ambivalencí na vzdělávání i (celoživotní) učení současné mládeže.
Anotace anglicky
The aim of the paper is to describe and explain the chosen ambiguities in the use ICT by 15-year-old pupils in school and out-of-school and at the same time to discuss the impacts of these ambiguities on education of youth.
Návaznosti
GA17-06152S, projekt VaVNázev: Digitální technologie v každodenním životě a učení studentů
Investor: Grantová agentura ČR, Digitální technologie v každodenním životě a učení studentů
VytisknoutZobrazeno: 23. 6. 2024 01:58