k 2019

Otázky ambivalence učení mládeže v oblasti ICT

ZOUNEK, Jiří, Klára ZÁLESKÁ, Libor JUHAŇÁK a Kristýna VLČKOVÁ

Základní údaje

Originální název

Otázky ambivalence učení mládeže v oblasti ICT

Název anglicky

Questions of Ambiguities in ICT-Related Learning in Youth

Autoři

ZOUNEK, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí), Klára ZÁLESKÁ (203 Česká republika, domácí), Libor JUHAŇÁK (203 Česká republika, domácí) a Kristýna VLČKOVÁ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

27. ročník konference České asociace pedagogických výzkumu : Pedagogický výzkum, školní praxe a výzvy demokracie, 11.-13.9.2019, Liberec, 2019

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14210/19:00108069

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova česky

Ambivalence; ICT; škola; mládež; učení

Klíčová slova anglicky

Ambiguitues; ICT; school; youth; learning

Štítky

Změněno: 19. 3. 2020 11:18, Mgr. Zuzana Matulíková

Anotace

V originále

Cílem příspěvku je popsat a vysvětlit vybrané ambivalence v oblasti využívání informačních a komunikačních technologií (ICT) patnáctiletými žáky ve školním i mimoškolním prostředí a současně diskutovat možné dopady těchto ambivalencí na vzdělávání i (celoživotní) učení současné mládeže.

Anglicky

The aim of the paper is to describe and explain the chosen ambiguities in the use ICT by 15-year-old pupils in school and out-of-school and at the same time to discuss the impacts of these ambiguities on education of youth.

Návaznosti

GA17-06152S, projekt VaV
Název: Digitální technologie v každodenním životě a učení studentů
Investor: Grantová agentura ČR, Digitální technologie v každodenním životě a učení studentů