2019
Otázky ambivalence učení mládeže v oblasti ICT
ZOUNEK, Jiří, Klára ZÁLESKÁ, Libor JUHAŇÁK a Kristýna VLČKOVÁZákladní údaje
Originální název
Otázky ambivalence učení mládeže v oblasti ICT
Název anglicky
Questions of Ambiguities in ICT-Related Learning in Youth
Autoři
ZOUNEK, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí), Klára ZÁLESKÁ (203 Česká republika, domácí), Libor JUHAŇÁK (203 Česká republika, domácí) a Kristýna VLČKOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
27. ročník konference České asociace pedagogických výzkumu : Pedagogický výzkum, školní praxe a výzvy demokracie, 11.-13.9.2019, Liberec, 2019
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14210/19:00108069
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova česky
Ambivalence; ICT; škola; mládež; učení
Klíčová slova anglicky
Ambiguitues; ICT; school; youth; learning
Štítky
Změněno: 19. 3. 2020 11:18, Mgr. Zuzana Matulíková
V originále
Cílem příspěvku je popsat a vysvětlit vybrané ambivalence v oblasti využívání informačních a komunikačních technologií (ICT) patnáctiletými žáky ve školním i mimoškolním prostředí a současně diskutovat možné dopady těchto ambivalencí na vzdělávání i (celoživotní) učení současné mládeže.
Anglicky
The aim of the paper is to describe and explain the chosen ambiguities in the use ICT by 15-year-old pupils in school and out-of-school and at the same time to discuss the impacts of these ambiguities on education of youth.
Návaznosti
GA17-06152S, projekt VaV |
|