2019
Jak umělá inteligence změní vzdělávací obsahy a kompetence?
ČERNÝ, MichalZákladní údaje
Originální název
Jak umělá inteligence změní vzdělávací obsahy a kompetence?
Název anglicky
How does artificial intelligence change educational content and competences?
Autoři
Vydání
Digitální vzdělávání v české škole, 2019
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Vyžádané přednášky
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova česky
AI; kompetence; adaptabilní učení; vzdělávání; onlife
Klíčová slova anglicky
AI; competence; adaptable learning; education; onlife
Změněno: 29. 2. 2020 19:16, Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D.
V originále
Příspěvek se zaměřoval na změny, kterými musí projít systém vzdělávání na středních a základních školách, pokud má být schopen reagovat na společenské změny, kterými procházíme. Zaměřil se specificky na spolupráci mezi člověkem a AI systémy a kompetence, které k takovému druhu interakce člověk potřebuje.
Anglicky
The paper focused on the changes that the education system in secondary and primary schools must undergo if it is to be able to respond to the social changes we are going through. He focused specifically on the collaboration between man and AI systems and the competences that one needs for this kind of interaction.