MAZÁČOVÁ, Pavlína. Co nebylo v učebnici : příprava vzdělávacích programů pro knihovny. In Konference Regionální funkce knihoven 2019. 2019.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Co nebylo v učebnici : příprava vzdělávacích programů pro knihovny
Název anglicky What was not in the textbook : preparation of educational programs for libraries
Autoři MAZÁČOVÁ, Pavlína (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Konference Regionální funkce knihoven 2019, 2019.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14210/19:00112794
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky formální vzdělávání; neformální vzdělávání; edukační program; design; evaluace; informační gramotnost; učící knihovník; učitel; žák
Klíčová slova anglicky formal education; non-formal education; educational program; design; evaluation; information literacy; teaching librarian; teacher; pupils
Změnil Změnila: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D., učo 6795. Změněno: 6. 4. 2020 10:12.
Anotace
Odborný příspěvek se zaměřuje na design a evaluaci vzdělávacích programů, které se realizují v knihovnách ve společenství praxe učících knihovníků a učitelů. Příspěvek představuje příklad dobré praxe - projekt Co nebylo v učebnici podpořený EU.
Anotace anglicky
The paper focuses on the design and evaluation of educational programs that are implemented in libraries in a community of teaching librarians and teachers. The paper presents an example of good practice - the project What was not in the textbook supported by the EU.
Návaznosti
CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_011/0000664, interní kód MUNázev: Zvýšení kvality vzdělávání žáků, rozvoje klíčových kompetencí, oblastí vzdělávání a gramotností
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Zvýšení kvality vzdělávání žáků, rozvoje klíčových kompetencí, oblastí vzdělávání a gramotností, PO 3 Rovný přístup ke kvalitnímu předškolnímu, primárnímu a sekundárnímu vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 22:52