k 2019

Co nebylo v učebnici : příprava vzdělávacích programů pro knihovny

MAZÁČOVÁ, Pavlína

Základní údaje

Originální název

Co nebylo v učebnici : příprava vzdělávacích programů pro knihovny

Název anglicky

What was not in the textbook : preparation of educational programs for libraries

Autoři

MAZÁČOVÁ, Pavlína (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Konference Regionální funkce knihoven 2019, 2019

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14210/19:00112794

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova česky

formální vzdělávání; neformální vzdělávání; edukační program; design; evaluace; informační gramotnost; učící knihovník; učitel; žák

Klíčová slova anglicky

formal education; non-formal education; educational program; design; evaluation; information literacy; teaching librarian; teacher; pupils
Změněno: 6. 4. 2020 10:12, Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D.

Anotace

V originále

Odborný příspěvek se zaměřuje na design a evaluaci vzdělávacích programů, které se realizují v knihovnách ve společenství praxe učících knihovníků a učitelů. Příspěvek představuje příklad dobré praxe - projekt Co nebylo v učebnici podpořený EU.

Anglicky

The paper focuses on the design and evaluation of educational programs that are implemented in libraries in a community of teaching librarians and teachers. The paper presents an example of good practice - the project What was not in the textbook supported by the EU.

Návaznosti

CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_011/0000664, interní kód MU
Název: Zvýšení kvality vzdělávání žáků, rozvoje klíčových kompetencí, oblastí vzdělávání a gramotností
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Zvýšení kvality vzdělávání žáků, rozvoje klíčových kompetencí, oblastí vzdělávání a gramotností, PO 3 Rovný přístup ke kvalitnímu předškolnímu, primárnímu a sekundárnímu vzdělávání