DAČEVOVÁ, Radmila. Zprostředkované učení ve výuce matematiky. 2020.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Zprostředkované učení ve výuce matematiky
Název česky Zprostředkované učení ve výuce matematiky
Název anglicky Mediated learning in teaching mathematics
Autoři DAČEVOVÁ, Radmila.
Vydání 2020.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Uspořádání workshopu
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky Zprostředkované učení ve výuce matematiky; Feuersteinova metoda instrumentálního obohacování
Klíčová slova anglicky Mediated learning in teaching mathematics; Feuerstein's Instrumental Enrichment Program
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 26. 3. 2021 09:08.
Anotace
Workshop byl zaměřený na praktické seznámení s Feuersteinovou metodou instrumentálního obohacování, s instrumentem Od jednotky ke skupině v hodině matematiky žáků základní školy.
Anotace anglicky
The workshop was focused on practical introduction to Feuerstein's method of instrumental enrichment, with the instrument From Unit to Group in the mathematics lessons of elementary school pupils.
Návaznosti
CZ.02.3.61/0.0/0.0/16_012/0000616, interní kód MUNázev: Rozvojem sociální gramotnosti k úspěchu
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Rozvojem sociální gramotnosti k úspěchu, PO 3 Rovný přístup ke kvalitnímu předškolnímu, primárnímu a sekundárnímu vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 4. 10. 2024 18:18