DAČEVOVÁ, Radmila. Zprostředkované učení ve výuce matematiky. 2020. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Zprostředkované učení ve výuce matematiky |
Název česky | Zprostředkované učení ve výuce matematiky |
Název anglicky | Mediated learning in teaching mathematics |
Autoři | DAČEVOVÁ, Radmila. |
Vydání | 2020. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Uspořádání workshopu |
Obor | 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems] |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova česky | Zprostředkované učení ve výuce matematiky; Feuersteinova metoda instrumentálního obohacování |
Klíčová slova anglicky | Mediated learning in teaching mathematics; Feuerstein's Instrumental Enrichment Program |
Změnil | Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 26. 3. 2021 09:08. |
Anotace |
---|
Workshop byl zaměřený na praktické seznámení s Feuersteinovou metodou instrumentálního obohacování, s instrumentem Od jednotky ke skupině v hodině matematiky žáků základní školy. |
Anotace anglicky |
---|
The workshop was focused on practical introduction to Feuerstein's method of instrumental enrichment, with the instrument From Unit to Group in the mathematics lessons of elementary school pupils. |
Návaznosti | |
---|---|
CZ.02.3.61/0.0/0.0/16_012/0000616, interní kód MU | Název: Rozvojem sociální gramotnosti k úspěchu |
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Rozvojem sociální gramotnosti k úspěchu, PO 3 Rovný přístup ke kvalitnímu předškolnímu, primárnímu a sekundárnímu vzdělávání |
VytisknoutZobrazeno: 4. 10. 2024 18:18