p 2020

Smíšený design výzkumu řízení třídy

VLČKOVÁ, Kateřina a Kateřina LOJDOVÁ

Základní údaje

Originální název

Smíšený design výzkumu řízení třídy

Název anglicky

Mixed methods research on classroom management

Autoři

VLČKOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, domácí) a Kateřina LOJDOVÁ (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Metodologické workshopy UTB Zlín, 2020

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Vyžádané přednášky

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/20:00114054

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

smíšený výzkum; řízení třídy

Klíčová slova anglicky

Mixed methods; classroom management
Změněno: 3. 3. 2020 22:21, doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D.

Anotace

V originále

Vyžádaná metodologická přednáška a workshop se konala 14. - 15. 1. 2020 na UTB ve Zlíně.

Anglicky

Methdoological Workshop on mixed method research on classroom management.

Návaznosti

GA16-02177S, projekt VaV
Název: Strategie řízení třídy u studentů učitelství a zkušených učitelů (jejich cvičných učitelů) na druhém stupni základní školy
Investor: Grantová agentura ČR, Strategie řízení třídy u studentů učitelství a zkušených učitelů (jejich “cvičných učitelů”) na druhém stupni základní školy