BAKEŠOVÁ, Václava. La littérature, outil toujours actuel dans l’enseignement du FLE. In Le 23e séminaire de L’École Doctorale Francophone des Pays de Visegrád. Entre tradition et innovation dans les Études françaises en Europe centrale. 2019.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název La littérature, outil toujours actuel dans l’enseignement du FLE
Název česky Literatura jako stále aktuální nástroj ve výuce francouzštiny jako cizího jazyka
Název anglicky Literature, still a current tool in teaching FLE
Autoři BAKEŠOVÁ, Václava.
Vydání Le 23e séminaire de L’École Doctorale Francophone des Pays de Visegrád. Entre tradition et innovation dans les Études françaises en Europe centrale, 2019.
Další údaje
Originální jazyk francouzština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky literatura ve výuce francouzštiny; vývoj role literatury ve výuce cizího jazyka; interkulturní kompetence; literatura v učebnicích francouzštiny
Klíčová slova anglicky literature in French teaching; development of the role of literature in foreign language teaching; intercultural competence; literature in French textbooks
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: doc. Mgr. Václava Bakešová, Ph.D., učo 772. Změněno: 4. 3. 2020 11:39.
Anotace
Basée sur un regard diachronique de la présence de la littérature dans les méthodes de français et en accord avec des recherches actuelles dans le domaine de la didactique de la littérature, cette communication a été une réflexion sur les nouvelles possibilités d’études et de compréhension de textes littéraires visant à développer surtout la compétence interculturelle des apprenants.
Anotace česky
Na základě diachronického pohledu na přítomnost literatury ve francouzských metodách a v souladu se současným výzkumem v oblasti didaktiky literatury byla tato komunikace zamyšlením nad novými možnostmi studia a porozumění literárním textům zaměřených především na rozvoj interkulturní kompetence studentů.
Anotace anglicky
Based on a diachronic view of the presence of literature in French methods and in line with current research in the field of didactics of literature, this communication was a reflection on the new possibilities for studying and understanding literary texts aimed above all at developing the intercultural competence of the learners.
VytisknoutZobrazeno: 12. 7. 2024 01:38