Strategie omluv ve formálních a neformálních situacích u českých studentů v anglickém jazyce (L2)
LAHODOVÁ VALIŠOVÁ, Marie. Strategie omluv ve formálních a neformálních situacích u českých studentů v anglickém jazyce (L2). In Konference studentů doktorského studijního oboru Didaktika cizího jazyka: Výzkum učení a vyučování cizím jazykům. 2019. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Strategie omluv ve formálních a neformálních situacích u českých studentů v anglickém jazyce (L2) |
Název česky | Strategie omluv ve formálních a neformálních situacích u českých studentů v anglickém jazyce (L2) |
Název anglicky | Apology Strategies Used by Czech Students in English (L2) in Formal and Informal Situations |
Autoři | LAHODOVÁ VALIŠOVÁ, Marie (203 Česká republika, garant, domácí). |
Vydání | Konference studentů doktorského studijního oboru Didaktika cizího jazyka: Výzkum učení a vyučování cizím jazykům, 2019. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Prezentace na konferencích |
Obor | 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems] |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Kód RIV | RIV/00216224:14410/19:00112997 |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova česky | pragmatická kompetence; lingvistická zdvořilost; řečové akty; omluvy |
Klíčová slova anglicky | pragmatic competence; linguistic politeness; speech acts; apologies |
Změnil | Změnila: Mgr. Marie Lahodová Vališová, učo 11549. Změněno: 29. 2. 2020 23:55. |
Anotace |
---|
Dizertační výzkum se zaměřuje na pragmatickou kompetenci u českých vysokoškolských studentů v angličtině jako jejich L2. Tento poster představuje výsledky pilotáže jedné části dizertačního výzkumu, konkrétně prezentuje, jaké strategie řečových aktů omluvy používají čeští studenti v anglickém jazyce jako jejich L2. |
Anotace anglicky |
---|
The dissertation research focuses on pragmatic competence of Czech university students in English as a foreign language (L2). This poster presents the findings of one part of the pilot investigation – the use of apology strategies made by Czech university students in English (L2). |
Návaznosti | |
---|---|
MUNI/A/1143/2018, interní kód MU | Název: Výzkum učení a vyučování cizím jazykům (Akronym: AKTEV VIII) |
Investor: Masarykova univerzita, Výzkum učení a vyučování cizím jazykům, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty |
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 18:47