2019
Koncepce terénní výuky pro základní školy
SVOBODOVÁ, Hana, Darina MÍSAŘOVÁ, Radek DURNA, Tereza ČEŠKOVÁ, Eduard HOFMANN et. al.Základní údaje
Originální název
Koncepce terénní výuky pro základní školy
Název česky
Koncepce terénní výuky pro základní školy
Název anglicky
The Concept of Outdoor Education for Elementary School
Vydání
Komenský, Masarykova univerzita, 2019, 0323-0449
Další údaje
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
koncepce, terénní výuka, Zeměpis, Člověk a jeho svět
Klíčová slova anglicky
concept, outdoor education, Geography, Man and his World
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 24. 3. 2020 12:29, Dana Nesnídalová
V originále
Příspěvek představuje „návod“ jak, kdy, kde a v jakých formách je vhodné zařazovat terénní výuku připravenou a vedenou učitelem tak, aby obsahově navazovala na učivo probírané ve škole a prohlubovala jej.
Česky
Příspěvek představuje „návod“ jak, kdy, kde a v jakých formách je vhodné zařazovat terénní výuku připravenou a vedenou učitelem tak, aby obsahově navazovala na učivo probírané ve škole a prohlubovala jej.
Anglicky
The artickle is a “guide”, how, when, where and in which forms it is appropriate to include the outdoor education to the elementary school curriculum. We focus on fact that short-term and mid-term forms of outdoor education shoud be prepared and guided by the teacher himself.
Návaznosti
TJ01000127, projekt VaV |
|